۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
پیش‌بینی برخی کارشناسان درباره قیمت ۲۷۰ هزار دلاری بیت کوین

پیش‌بینی برخی کارشناسان درباره قیمت ۲۷۰ هزار دلاری بیت کوین

رکود اخیری که در قیمت بیت کوین مشاهده می‌کنیم تقریباً بی‌سابقه بوده است و این سبب شده افراد زیادی که علاقه به حضور در بازار کریپتوکارنسی و خرید بیت کوین دارند ناامید شوند.

به گزارش بازار، رکود اخیری که در قیمت بیت کوین مشاهده می‌کنیم تقریباً بی‌سابقه بوده است و این سبب شده افراد زیادی که علاقه به حضور در بازار کریپتوکارنسی و خرید بیت کوین دارند ناامید شوند. به همین دلیل پیش‌بینی آینده بیت کوین بسیار مهم شده است و متخصصین مختلفی پیش‌بینی‌های متفاوتی راجع به قیمت BTC در سال‌های آینده داشته‌اند. در این مقاله قصد داریم به خبری مهم و جالب توجه از دنیای بیت کوین که در صرافی والکس منتشر شده است بپردازیم. طبق گفته بلاگ صرافی والکس متخصصین پیش‌بینی‌های جالب توجهی پیرامون خرید و فروش بیت کوین در آینده داده‌اند؛ و یکی از مهمترین خبرهای افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۷۰ هزار دلار تا سال ۲۰۳۰ است. با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از این خبر آشنا شوید.

آینده بیت کوین تا سال ۲۰۳۰

با توجه به پیش‌بینی‌های اخیر خرید بیت کوین همچنان روندی خوب خواهد داشت؛ همانطور که گفتیم متخصصین پیش‌بینی کرده‌اند که بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ قیمت ۲۷۰ هزار دلار را به ثبت می‌رساند. این نکته قابل توجه است که همین دسته از متخصصین قبل‌تر پیش‌بینی کرده بودند که قیمت بیت کوین در آینده تا سال ۲۰۳۰ تا حدود ۴۲۰ هزار دلار خواهد بود. این تغییر جدی شاید نشان از واقع‌بینی بیشتر این متخصصین در بازار ارز دیجیتال دارد. هرچند که این روزها قیمت BTC دچار رکود زیادی شده است ولی این سبب نشده که افراد، متخصصین و توسعه‌دهندگان این بازار باور داشته باشند که بازار خرید BTC منفی خواهد بود و شکست خواهد خورد.

طبق نظر متخصصین با توجه به اثراتی که اتفاقات مهم و جدی در سال‌های اخیر روی اقتصاد کلان جهانی داشته است، (عواملی مثل پاندمی کرونا، جنگ بین روسیه و اوکراین، تورم و...) بیت کوین نیز تحت تأثیر بازار جهانی قرار گرفته است ولی این مسأله مرتبط با شبکه بیت کوین نیست. به گونه‌ای که یکی از متخصصین بازار گفته است: «هیچ عامل بنیادینی در خصوص بیت کوین تغییر نکرده است. بحران سرمایه جهانی است و بیت کوین نیز در کوتاه مدت تحت تأثیر قرار گرفته است اما بهبود خواهد یافت؛ در حالی که بسیاری از دارایی‌های دیگر چنین نخواهند بود».

چرا باید در این شرایط خرید بیت کوین داشته باشیم؟

اگر شما هم جزء کسانی هستید که خرید و فروش بیت کوین را در برنامه پیشرفت اقتصادی دارید، باید بدانید که هنوز نباید از این بازار ناامید شوید. ضرر و زیان‌هایی که این روزها بیت کوین متحمل می‌شود تحت تأثیر عوامل خارجی است و هیچ ارتباطی با شبکه داخلی بیت کوین ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از این افراد که در بازار هستند و متخصص هستند باور دارند که همچنان خرید BTC می‌تواند برای سرمایه‌گذاری درازمدت سودمند باشد.

پیش‌بینی برخی کارشناسان درباره قیمت ۲۷۰ هزار دلاری بیت کوین

چه عواملی روی قیمت BTC اثر می‌گذارند؟

بیت کوین مانند بسیاری از بازارهای مالی تحت تأثیر عوامل مختلفی است که روی قیمت آن اثر می‌گذارند و اگر ما نیز می‌خواهیم به خرید و فروش بیت کوین بپردازیم باید سعی کنیم تا این عوامل اثرگذار را بدانیم.

عرضه و تقاضا بیت کوین

اولین و مهم‌ترین عامل عرضه و تقاضاست. هرچه عرضه یک دارایی محدود باشد و در برابر تقاضای آن بیشتر باشد، قیمت آن دارایی افزایش می‌یابد. اگر خرید بیت کوین انجام می‌دهید حتماً می‌دانید که تعداد توکن‌های بیت کوین که قابلیت ماین شدن دارند محدود هستند و تقاضا برایشان بسیار زیاد است.

محدودیت‌های دولت‌ها

از جمله دیگر عوامل محدودیت‌ها و تعدیل‌های قانونی است که حکومت بر یک بازار قرار می‌دهد. این مسأله روی خرید بیت کوین و قیمت آن اثری جدی دارد و بنابراین باید همیشه قواعد و قوانین بازار مالی را دنبال کنیم.

رقابت بین ارزهای دیجیتال

نکته دیگری که روی قیمت BTC اثر می‌گذارد رقابتی است که میان ارزهای دیجیتال وجود دارد. این رقابت در میان ارزهای دیجیتال که اکنون تعدادشان به بیش از ۱۳,۰۰۰ مورد می‌رسد سبب می‌شود که قیمت ارزهای دیجیتال دچار تغییر و تفاوت شود.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم به طور خلاصه بیان کنیم پیش‌بینی بسیاری از متخصصین بازار ارز دیجیتال بر طبق گزارش صرافی والکس این است که تا سال ۲۰۳۰ بیت کوین قیمت ۲۷۰ هزار دلار را ثبت خواهد کرد. متخصصین باور دارند که بیت کوین نیز اکنون تحت تأثیر عوامل بیرونی است و تا پایان سال دوباره پیشرفت و صعود را تجربه خواهد کرد. این موضوعات سبب می‌شود که متخصصین توصیه کنند که همچنان سرمایه‌گذاری در بیت کوین و ارز دیجیتال را از دست ندهند. بنابراین اگر شما نیز علاقه‌مند به بازار کریپتوکارنسی هستید می‌توانید با مراجعه و ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس اقدام به خرید بیت کوین کنید و از این طریق با خرید BTC در آینده روشن آن سهیم شوید. شما می‌توانید با رجوع به صرافی والکس علاوه بر خرید BTC، مطالب متنوع و متعدد را پیرامون ارز دیجیتال بخوانید و تصمیمی درست برای سرمایه‌گذاری بگیرید.

منبع:

https://wallex.ir/blog/crypto-expert-panel-finds-bitcoin-btc-could-surge-to-۲۷۰۰۰۰-by-۲۰۳۰/

کد خبر: ۱۸۸٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha