۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
نخبگان و استعدادهای برتر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جذب می‌شوند
با همکاری وزارت کار و مرکز نخبگان نیروهای مسلح؛

نخبگان و استعدادهای برتر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جذب می‌شوند

تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه کارآفرینی وزارت تعاون و مرکز نخبگان نیروهای مسلح با هدف به‌کارگیری نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه «نخبه وظیفه» در زمینه های علمی و پژوهشی، امضا شد.

به گزارش بازار، محمود کریمی‌بیرانوند در آئین امضای این تفاهم‌نامه یکی از راهبردهای اصلی دولت مردمی سیزدهم را بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان کشور عنوان و اظهار کرد: کارگروه به‌کارگیری نخبه وظیفه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

وی افزود: براساس این تفاهم تمامی ارکان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله معاونت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

کریمی‌بیرانوند تأکید کرد: با توجه به نظام مسائل و نیازمندی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخبگان مشمول وظیفه، شناسایی و به‌کارگیری می‌شوند.

وی یکی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه را بسترسازی اشتغال و کاهش مهاجرت نخبگان عنوان و تصریح کرد: مدت زمان فعالیت نخبه وظیفه حداقل ۱۴ و حداکثر ۱۹ ماه تعریف شده است.

«محمدرضا کمالی» رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح در این آئین گفت: هدف اصلی این تفاهم‌نامه به‌کارگیری مناسب و مفید از نخبگان کشور در طول دوران خدمت وظیفه است.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha