۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
همکاری مشترک اتاق بازرگانی اهواز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

همکاری مشترک اتاق بازرگانی اهواز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز

اهواز- عموری، رئیس اتاق بازرگانی اهواز از انجام همکاری‌های مشترک این اتاق و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هدف تسهیل صادرات کالاهای سلامت محور از استان خوزستان خبر داد.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه توافق‌های لازم بین اتاق اهواز و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای انجام تفاهمنامه همکاری مشترک انجام شده است، اظهار کرد: این تفاهمنامه باعث تسهیل و توسعه صادرات محصولات سلامت محور و مواد غذایی مختلف خواهد شد.

وی ادامه داد: اقلام صادراتی سلامت محور از استان خوزستان شامل انواع موادغذایی، داروها، اقلام بهداشتی و آرایشی است که برای انجام فرآیندهای لازم در بخش تجارت خارجی، همکاری‌های معاونت غذا و دارو جهت انجام فرآیندهای قانونی بیش از پیش ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه اقلام سلامت محور به فعالان بخش خصوصی یکی از بندهای تفاهمنامه مشترک بین اتاق اهواز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواهد بود.

عموری همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با محوریت مواد غذایی، دارویی و بهداشتی را از دیگر ابعاد همکاری‌های مورد توافق بین اتاق بازرگانی اهواز با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دانست و افزود: یکی دیگر از اهداف این تفاهمنامه، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری مرتبط خواهد بود که مورد توجه قرار می‌گیرد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان همچنین یکی دیگر از بندهای مربوط به تفاهمنامه مذکور را همکاری‌های مشترک در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به فعالان اقتصادی مرتبط عنوان کرد و افزود: قطعا اطلاع رسانی به موقع و کاربردی از اتلاف وقت و همچنین تحمیل هزینه‌های مازاد به فعالیت‌های تجاری جلوگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha