۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
صدور هشدار نارنجی برای اصفهان| مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان مطرح کرد؛

صدور هشدار نارنجی برای اصفهان| مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی سه روز آینده در استان اصفهان، هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی سه روز آینده در استان اصفهان، هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

وی با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی زمانی صادر می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود، افزود: با توجه به بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات برف، وقوع رعدوبرق، احتمال بارش تگرگ، مه آلودگی، کاهش دید، وزش باد شدید موقتی تا اواخر وقت پنجشنبه دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: بر این اساس لغزندگی جاده، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، ایجاد روان آب در مسیل‌ها و مناطق مستعد، شکل گیری سیلاب‌های محلی، خسارت به صنعت کشاورزی و نیز اختلال در تردد در مسیرهای مواصلاتی به استان‌های همجوار چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و لرستان انتظار می رود.

وی گفت: بهتر است هموطنان نسبت به سفرهای برون شهری احتیاط کرده و از تردد و اسکان در حاشیه مسیل‌ها و فعالیت کوهنوردی طی این مدت خودداری کنند.

گفتی است همچنین برپایه هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان، فعالیت سامانه بارشی از امروز بیست و پنجم آبان تشدید می‌شود و شدت فعالیت این سامانه در مناطق غرب و جنوب استان و نواحی همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان خواهد بود.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha