۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
ضرورت ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی در شهرستان‌های همدان
استاندار همدان مطرح کرد:

ضرورت ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی در شهرستان‌های همدان

همدان - استاندار همدان بر ضرورت ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی در شهرستان‌های همدان تاکید کرد و گفت: روند سرمایه‌گذاری خارجی بیش از پیش در همدان تقویت می‌شود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در هفتمین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان همدان گفت: رئیس جمهور در دیدار اخیر از عملکرد استان در حوزه اشتغال ابراز رضایت کرده و خواستار تلاش مضاعف برای کاهش بیشتر نرخ بیکاری شد.

وی بابیان اینکه روند سرمایه‌گذاری خارجی بیش از پیش در همدان تقویت می‌شود، افزود: اعضای اتاق بازرگانی به دلیل ارتباط نزدیک و هماهنگی که با سرمایه گذاران خارجی دارند باید برای جذب آنان درجهت توسعه سرمایه‌گذاری در استان همدان نقش لازم را ایفا کنند.

استاندا همدان بااشاره به اینکه تکمیل اطلاعات مربوط به سرمایه‌گذاری در همدان ضروری است، افزود: اعتبار مورد نیاز برای امکان سنجی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان همدان تامین می‌شود.

قاسمی فرززاد بابیان اینکه باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در همدان استفاده شود و نباید برخی موانع، مانع از ایجاد موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در همدان شود؛ گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های فرآوری کشاورزی، صنعتی، معدنی و گردشگری باید به شکل مناسب برای سرمایه‌گذاران خارجی تبیین و اطلاع‌رسانی شود و باید بتوانیم شهرک‌های صنعتیِ تخصصی مثل شهرک دارویی یا فرآوری میوه در شهرستان‌های استان ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۸۸٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • J.m IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      چه شهرکی ،قبل از فروش زمین دست دلال افتاده متاسفانه اون که نیاز داره مونده بی زمین ،الن برای خرید زمین باید بری سراغ دلال با قیمت کذایی،?