۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کمک کشاورزان همدانی در نذر آب ۷۰ حلقه چاه فراموش نمی شود
فرماندار همدان:

کمک کشاورزان همدانی در نذر آب ۷۰ حلقه چاه فراموش نمی شود

همدان - فرماندار همدان با ابراز نگرانی از وضعیت بارندگی و افت منابع آب زیر زمینی در همدان گفت: کمک کشاورزان همدانی در نذر آب ۷۰ حلقه چاه فراموش نمی شود.

به گزارش بازار، محمدعلی محمدی در مراسم تجلیل از گروههای جهادی قرارگاه آبرسانی همدان گفت: نگاه انقلابی و جهادی در عرصه خدمت به مردم امروز بیش از پیش مورد نیاز است و نباید خودمان را درگیر بروکراسی و فرایندهای دست و پا گیر اداری و برخی کارها را منوط به طی زمان و اعتبارات کنیم.

محمدی افزود : قرارگاه آبرسانی با ۱۲ تانکر آب و بهره گیری از کمک گروههای جهادی راه اندازی شد و با بهره گیری از سایر ظرفیتهای درون استانی و کشوری به ۸۰ تانکر افزایش پیدا کرد.

وی با قدردانی از همکاری مالکان چاه های کشاورزی یادآور شد: از طریق حفر، اجاره و نذر آب ۷۰ حلقه چاه و خط انتقال بین دو زون آبرسانی شهر همدان به صورت ضربتی انجام شد.

محمدی عنوان کرد: اگر قطع آب با برنامه ریزی و زمانبندی کوتاه زودتر انجام می شد ناگهان شاهد اتمام ذخیره سد، این میزان از کم آبی و قطع طولانی مدت آب و مشکلات ناشی از آن نبودیم.

فرماندار همدان با ابراز نگرانی از وضعیت بارندگی و افت منابع آب زیر زمینی درهمدان اظهار کرد: تامین آب در تعهد وزارت نیرو است و طرح انتقال آب بین حوضه ای باید بطور کامل در همدان اجرا و مشکل کمبود آب شرب مرتفع شود.

کد خبر: ۱۸۸٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha