۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
خرید حمایتی ۵۰۰ راس دام سنگین مازاد در استان همدان
مدیر تعاون روستایی استان همدان اعلام کرد:

خرید حمایتی ۵۰۰ راس دام سنگین مازاد در استان همدان

همدان-اکبری، مدیر تعاون روستایی استان همدان از اجرای خرید حمایتی دام سنگین مازاد در این استان خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح ۵۰۰ راس دام سنگین مازاد دامداران توسط این اتحادیه خریداری و کشتار شده است.

مسعود اکبری در گفتگو با خبرنگا بازار عنوان کرد: خرید حمایتی دام سنگین مازاد در استان همدان توسط اتحادیه تعاونی دامداران استان همدان انجام می شود و طی اجرای این طرح ۵۰۰ راس دام سنگین مازاد دامداران توسط این اتحادیه خریداری و کشتار شده است.

وی ادامه داد: دام های خریداری شده توسط این اتحادیه مطابق دستورالعمل ها در کشتارگاه صنعتی همدان کشتار و بسته بندی شده و به شرکت پشتیبانی امور دام استان جهت ذخیره سازی یا بازار رسانی تحویل می شوند.

اکبری یادآور شد: عملیات خرید دام زنده با نرخ مصوب حمایتی در استان همدان با همت اتحادیه دامداران استان ادامه دارد و تلاش بر این است تا دغدغه دامداران در فروش دام زنده مازاد با حذف واسطه برطرف شود.

وی همچنین پیرامون پرداخت مطالبات دامدارانی که دام خود را به اتحادیه دامداران استان تحویل داده اند، گفت: ۹۰ درصد مطالبات دامداران تا پایان شهریورماه پرداخت شده و برخی دامداران نیز به ازای تحویل خود نهاده دریافت کرده اند.

کد خبر: ۱۸۷٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha