۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴
سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در بورس ضروری است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با بازار:

سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در بورس ضروری است

زارع، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تمام منابع صندوق توسعه ملی از طریق بورس باید وارد چرخه تولید اعم از کشاورزی، صنعت، کسب و کار و... شود.

بازار؛ گروه بورس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در بازار سرمایه باعث فعال شدن شرکت های بورسی و زمینه ساز رونق تولید می شود.

رحیم زارع در مجلس در خصوص سرمایه گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در بازار سرمایه، اظهار کرد: تمام منابع صندوق توسعه ملی باید وارد چرخه تولید اعم از کشاورزی، صنعت، کسب و کار و... شود.
وی افزود: همچنین باید منابع صندوق به شرکت های بورسی که ارزش افزوده ایجاد می کنند و حتی شرکت های بورسی که نیمه فعال یا ظرفیت تولید آنها پایین است تزریق شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: قطعا موافق این هستم که با صدور کد معاملاتی، صندوق توسعه ملی در بازار بورس سرمایه گذاری کند چرا که اکنون وضعیت اقتصادی ما دچار رکود شده و البته درگیر تحریم ها هم هستیم لذا این موضوع می تواند شرکت های بورسی را فعال کند و زمینه ساز تولید باشد.

زارع افزود: با تزریق منابع از سوی صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه فضای کسب و کار فراهم می شود همچنین تحولی هم در اشتغالزایی ایجاد می شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha