۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
تمام سکه ۱۷۰ هزار تومان گران شد
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر:

تمام سکه ۱۷۰ هزار تومان گران شد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی به نسبت روزگذشته(دوشنبه ۱۶ دی ماه) با کاهش ۵ دلاری به ۱ هزار و ۵۶۷ دلار رسیده اما قیمت انواع سکه در داخل کشورافزایش یافت.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: البته قیمت امروز اونس در مقایسه با روز یکشنبه( ۱۵ دی ماه) افزایش ۱۴ دلاری را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه قیمت دلار با افزایش ۵۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده است، افزود: افزایش نرخ اونس و دلار موجب شده تا قیمت تمام سکه طرح قدیم و جدید با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز یکشنبه(۱۵ دی ماه) به ترتیب به ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان برسد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه با افزایش ۶۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ربع سکه با افزایش ۴۰ هزار تومانی به ۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ۹۴۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۳۳ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با افزایش ۶۵۰۰ تومانی به ۵۰۴ هزار تومان رسید.

وی یادآورشد: روز گذشته قیمت سکه در فضای مجازی به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که با توجه به انجام نشدن معامله ای به دلیل تعطیلی بازار این ارقام قابل استناد نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمتهای اعلام شده در این خبر برمبنای ساعت تهیه خبر بوده و امکان نوسان مثبت و یا منفی در بازار طلا، سکه و ارز وجود دارد.

کد خبر: ۱٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha