۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
عرضه نهاده مدت‌دار دامی در استان سمنان | سویا کیلویی ۱۷هزار تومان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عرضه نهاده مدت‌دار دامی در استان سمنان | سویا کیلویی ۱۷هزار تومان

سمنان- مونسان، مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهادکشاورزی سمنان از اجرای طرح عرضه نهاده‌های دامی به صورت مدت‌دار در استان خبر داد و گفت: این نهاده‌ها برای پرواربندی دام سبک عرضه می‌شود.

اسفندیار مونسان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دامدارانی که دارای دام پرواری هستند می توانند از شرایط خرید مدت دار نهاده های دامی در سراسر استان سمنان استفاده کنند، تاکید کرد: این طرح از هفته جاری در استان سمنان آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح فروش نهاده ها به صورت چهار ماهه برآورد شده و برای هر راس دام طی چهار ماه ۴۷ کیلوگرم نهاده دامی در نظر گرفته شده است.

مدت اجرای طرح ۴ ماه است

مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان سمنان درباره این طرح ادامه داد: دامداران می توانند دام خودشان را برای چهار ماه نگهداری و بعد از اینکه جهاد کشاورزی نعیین تکلیف کرد، یا دام را صادر و یا به صورت گرم عرضه کنند همچنین دام می تواند توسط پشتیبانی امور دام جهاد خرید تضمینی شود که این حالت بستگی به نظر جهاد کشاورزی دارد.

مونسان با بیان اینکه نهاده های تخصیصی برای هر بره ۴۷ کیلوگرم شامل جو، ذرت، سویا است، تاکید کرد: تلاش شده تا قیمت مناسبی را نیز برای دامداران در این طرح داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در طرح نهاده های مدت دار، جو و ذرت ۱۲ هزار و ۱۱۰ تومان درب انبارهای استان سمنان با قیمت های فعلی و سویا نیز ۱۷ هزار و ۱۱۰ تومان آن هم درب انبارهای جهاد کشاورزی استان سمنان عرضه می شود، گفت: دامداران بدون مشکل می توانند از این نهاده ها استفاده و بعد از پروار بندی و فروش دام، آن را بپردازند.

کد خبر: ۱۸۷٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha