۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
۵ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه افتتاح می شود
استاندار کرمانشاه:

۵ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه افتتاح می شود

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد، گفت: امسال بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: در سالجاری باید جهشی مهم در اتمام واحدهای مسکن مهر استان انجام شود تا هر چه سریعتر به سمت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال سه هزار و ۸۱۴ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و همچنین هزار و ۲۵۶ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و در مجموع بیش از پنج هزار واحدهای مسکن مهر در استان افتتاح می‌شود و ما در استان به دنبال جهش در رونق مسکن هستیم.

بازوند بیان داشت: تمامی واحدهای مسکن مهر در استان که به صورت نیمه تمام باقی مانده اند باید با اولویت کاری تا پایان امسال به اتمام برسند و این واحدها برای امسال تعیین تکلیف شوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر مشخص شدن وضعیت واخدهای مسکن مهر از اداره راه و شهرسازی استان خواست به صورت دقیق، مشخصات، نوع پیشرفت و مشکلات واحدهای مسکن مهر را به تفکیک شهرستان به اطلاع فرمانداران برساند.

کد خبر: ۱۸٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha