۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تجهیز ۷۷ مرکز بهداشتی و درمانی تخصصی صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تجهیز ۷۷ مرکز بهداشتی و درمانی تخصصی صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی

بوشهر- تیرگر مدیر برنامه‌ریزی بهداشت و درمان صنعت نفت از تجهیز ۷۷ مرکز بهداشتی و درمانی تخصصی صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی خبر داد.

رضا تیرگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی کارکنان و کارگران صنعت نفت در منطقه ویژه پارس جنوبی یک‌اولویت اساسی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: کیفیت خدمات درمانی در این منطقه مورد تاکید مدیران ارشد صنعت نفت قرار دارد و با توجه به اینکه، فعالیت در شرایط سخت و پرفشار نفت و گاز نیازمند مراقبت بیشتر است، امکانات و تجهیزات درمانی باید افزایش یابد.

مدیر بهداشت و درمان صنعت نفت خاطر نشان کرد: طب صنعتی در این منطقه مهم و استراتژیک با بالاترین کیفیت به ارائه خدمات می‌پردازد و اکنون حدود ۲۳ هزار نفر جمعیت طبی در منطقه صنعتی جنوب استان بوشهر به ثبت رسیده است.

تیرگر از تجهیز ۷۷ مرکز بهداشتی و درمانی تخصصی صنعت نفت در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته، ۴۱ مرکز تخصصی درمانی به همراه ۲۶ مرکز سلامت کار و ۶ مرکز پزشکیاری و ۳ مرکز سلامت خانواده و یک‌پلی کلینیک تخصصی در مجموعه پارس جنوبی فعال هستند که تجهیز آنها یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: تولید ۷۵ درصد گاز کشور در این منطقه نشان دهنده اهمیت پارس جنوبی است و مراکز درمانی درجه یک باید در این منطقه مستقر باشد.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha