۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
امسال ۱۱۷ هکتار کشت گلخانه‌ای در استان همدان انجام می‌شود
استاندار همدان:

امسال ۱۱۷ هکتار کشت گلخانه‌ای در استان همدان انجام می‌شود

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه امسال ۱۱۷ هکتار کشت گلخانه‌ای در این استان انجام می‌شود، گفت: طبق برنامه هدف‌گذاری شده طی سه سال آینده باید میزان کشت گلخانه‌ای به یک هزار هکتار افزایش پیدا کند.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد بابیان اینکه همدان، نخستین استان در رونمایی از سند ملی الگوی کشت در کشور است، گفت: نخستین برنامه‌ای که در روزهای آغازین شروع به کار دولت سیزدهم در استان همدان در دستور کار جدی قرار دادیم، اصلاح الگوی کشت بود.

وی بابیان اینکه یکی از موضوعاتی که در سفرهای شهرستانی نیز به آن توجه و به طور ویژه پیگیری می‌شود، اصلاح الگوی کشت و تغییر آن استف افزود: کشورو به دنبال آن استان همدان در شرایط بحران کم‌آبی قرار دارد و یکی‌ از اقداماتی که باید در دستور کار مدیران مربوطه در استان قرار گیرد اصلاح و تغییر الگوی کشت است.

استاندار همدان تاکید کرد: با توجه تنش آبی در استان همدان باید روش، شیوه و نوع کشت را تغییر دهیم؛ زیرا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی بابیان اینکه به جهاد کشاورزی استان همدان تاکید شده از کشت هندوانه جلوگیری شود، گفت: با توجه به برنامه‌هایی که در حوزه کشاورزی در دست اقدام داریم، امسال ۱۱۷ هکتار کشت گلخانه‌ای در استان انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد گفت: طبق برنامه هدف‌گذاری شده طی سه سال آینده، میزان کشت گلخانه‌ای باید به یک هزار هکتار افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۱۸۷٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha