۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
افزایش ۲۵ درصدی تولید پتروشیمی غدیر نسبت به سال گذشته

افزایش ۲۵ درصدی تولید پتروشیمی غدیر نسبت به سال گذشته

ماهشهر- راهبرد استمرار تولید شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۴۰۱ تولید ۲۵٪ بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، هرسال با پول نزد بانک سود غیر عملیاتی وابسته به سود عملیاتی بود.

امسال دو سرمایه گذاری بزرگ در دستورکار قرار داد که بخشی از پتروشیمی دماوند و پروژه کلرآلکالی که ضمن رفع نیاز شرکت به مواد اولیه، حاشیه سود شرکت را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

همچنین، اگر ظرفیت تولید همچون سال‌های قبل انجام میشد، کاهش سود و UTILiTi در شش ماهه اول یکی از سخت‌ترین و سرنوشت سازترین سال‌های غدیر در حوزه سرمایه‌گذاری، استمرار تولید، تعمیر تجهیزات و کیفیت محصول بود.

افزایش ۲۵ درصدی
گفتنی است، در خصوص راهبرد استمرار تولید در سال ۱۴۰۱ تولید ۲۵٪ بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بود که علیرغم انجام تعمیرات اساسی با میانگین ۳۰۰ کار عملیاتی در روز و شکستن رکورد ۱۰ ساله تولید در این شرکت در نگاه اول هدفی دست نیافتنی در این سال بود.

با این حال اما افت شدید قیمت جهانی pvc و افزایش سرسام آور هزینه‌های خوراک و utiliti سبب شد شرکت عزم خود را برای گذشت از این بحران جزم کند.

در حوزه فروش پتروشیمی غدیر در عین سقوط قیمت جهانی pvc با ارتفاع شاخص‌های کیفیت در بازار داخلی و صادراتی دارای ارزش‌های متمایزی نسبت به سایر تولیدکنندگان دارد.

بهره از تجهیزات روزانه
در خصوص کیفیت محصول نیز استفاده از تجهیزات روزانه به جای تجهیزات فرسوده و تفاوت در مواد شیمیایی و تغییر در سیستم‌های فنی و فرآیندی برج‌ها و ایجاد تغییرات در تامین مواد اولیه و آنچه که این روزها در بازار صادراتی و داخلی پتروشیمی غدیر مشاهده می‌کنید عملیات تولید این شرکت را با کیفیت متفاوت و بهینه تر از S ۶۵ ممتمایز کرده است.

در تعمیر تجهیزات شرکت با کمبود مواد اولیه شرکت را در آستانه توقیف قرار می‌داد بنابراین با اقدام جهادی صورت گرفته شرکت با تامین تجهیزات خود ۱۸ انحصار تعمیر را حذف و در حال حاضر نیاز خود را به مواد اولیه مرتفع کرد.

کد خبر: ۱۸۷٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha