۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
جذب ۴ سرمایه‌ گذار خارجی از کشورهای حوزه خلیج فارس در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

جذب ۴ سرمایه‌ گذار خارجی از کشورهای حوزه خلیج فارس در استان بوشهر

بوشهر- رستمی مدیر کل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از جذب ۴ سرمایه‌گذار از کشورهای حوزه خلیج فارس در استان بوشهر خبر داد.

رسول رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان بوشهر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار و معاون اقتصادی استاندار، سرمایه‌گذاری خارجی در استان رشد محسوسی داشته و این روند تداوم خواهد داشت.

مدیر کل جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از جذب ۴ سرمایه‌گذار از کشورهای حوزه خلیج فارس در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری دو سرمایه‌گذار از کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به سرمایه‌گذاری در استان اقدام کرده‌اند و ۲ سرمایه‌گذاری خارجی نیز مصوب شده است.

رستمی تصریح کرد: جزئیات این سرمایه‌گذاری‌ها نیز بزودی اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: استان بوشهر در انجام تعهدات اشتغال سال جاری روند مثبتی داشته و از ۲۱ هزار تعهد اشتغال، بیش از ۱۶ هزار شغل ایجاد شده است.

مدیر کل جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اهتمام ویژه‌ای داریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

کد خبر: ۱۸۷٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha