۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
۴ هزار و ۶۰۰ گلخانه در مازندران فعال است
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

۴ هزار و ۶۰۰ گلخانه در مازندران فعال است

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران شمار گلخانه‌های استان را چهار هزار و ۶۰۰ واحد ذکر و فاصله آن با واحدهای دامی را جزو مشکلات بیان کرد.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش شورای گفتگو در تسهیل سرمایه گذاری و رفع مواتع فراروی کسب و کار اظهار داشت: فواصل گلخانه ها با واحدهای دامی در استان از جمله دغدغه ها بوده که باید رفع شود.

وی شمار گلخانه های استان را چهار هزار و ۶۰۰ واحد ذکر کرد و گفت: موضوع رعایت فواصل گلخانه ها با واحدهای دامی به رغم ابلاغ دستور وزیر جهاد کشاورزی همچنان در استان حل نشده است.

وی گفت: سازمان دامپزشکی باید به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی توجه ویژه ای داشته باشند و عدم اجرای مصوبه سبب بلاتکلیفی سرمایه گذاران حوزه گلخانه ها در استان شده است.

مهاجر با اشاره به رتبه برتر استان در تولید گل و گیاه تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از گلخانه داران با مشکل فواصل با واحدهای دامی روبرو هستند که باید برای حل آن تلاش ویژه ای کرد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: با توجه به شعار سال جاری باید در زمینه رونق تولید و حمایت از کسب وکارهای تولیدی همت مضاعف داشته باشیم.

کد خبر: ۱۸۷٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha