۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مسیرگشایی در تبریز
شهردار تبریز تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مسیرگشایی در تبریز

تبریز- شهردار تبریز با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در این شهری به خصوص پروژه های مسیرگشایی تاکید کرد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران از پروژه‌های مهم عمرانی شرق تبریز است که دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که باید در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه به طول پنج کیلومتر و عرض هشت متر طراحی شده و نقش مهمی در تغییر مبلمان شرق شهر ایفا می کند، اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۵۷۳ مترمربع املاک در مسیر این پروژه قرار داشت که تملک بخش وسیعی از آنها انجام شده و تملک چند پلاک ثبتی باقی مانده است.

شهردار تبریز گفت: با تکمیل این پروژه همانند باند کندروی شمالی جاده تهران، رونق اقتصادی و حضور برندهای مشهور تجاری و اقتصادی کشور در ورودی شرق تبریز روی خواهد داد.

هوشیار، ادامه داد: مسیرگشایی از راهکارهای توسعه عمران و آبادی شهر محسوب می‌شود و بر همین اساس تمامی مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با اقدامی جهادی در مسیرگشایی‌ها مشارکت دارند.

مسیر جاده تهران به عنوان مهم‌ترین ورودی کلانشهر تبریز محسوب می‌شود که شهرداری منطقه ۵ با بهره‌برداری باند کندرو جنوبی می تواند نسبت به ساماندهی ورودی شرق شهر نقش مهمی ایفا کند.

کد خبر: ۱۸۷٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      0 0
      سلام مسیرقطارکه قراربودموقع خروج ازتبریزدیگه مراغه را دورنزنه چطورشدخودتان اطلاع بدیدتاشایعه هاجمع بشن ممنونیم.