۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
تولید نفت از چاه‌های کم‌بازده با همکاری شرکت‌های فناور| ۶۵ میلیون یورو پروژه مشترک نفت با دانشگاه
خجسته‌مهر در گفت‌وگو با بازار؛

تولید نفت از چاه‌های کم‌بازده با همکاری شرکت‌های فناور| ۶۵ میلیون یورو پروژه مشترک نفت با دانشگاه

بوشهر- خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت با اشاره به تولید نفت از چاه‌های کم‌بازده با همکاری شرکت‌های فناور و دانش بنیان از اجرای ۶۵ میلیون یورو پروژه مشترک نفت با دانشگاه‌ها خبر داد.

محسن خجسته‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت ملی نفت در سال ۱۴۰۱ در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش را داشته و اعتبارات و بودجه ارزشمندی نیز تخصیص داده‌ایم که نتایج خوبی نیز تاکنون در بر داشته است.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های خلاق و نوآور در حوزه نفت می‌توانند کمک‌های ارزشمندی در افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت تولید و اشتغال داشته باشند و بویژه مراکز علم و فناوری و دانشگاه‌ها نقش موثری در این عرصه دارند.

معاون وزیر نفت از اجرای ۶۵ میلیون یورو پروژه مشترک با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۵۰ میلیارد تومان و ۶۵ میلیون یورو پروژه مشترک بین صنعت نفت و مراکز علمی و دانشگاهی داریم که بویژه در افزایش بازدهی و بهره‌وری میادین و چاه‌های نفتی هستند.

خجسته‌مهر تصریح کرد: تولید نفت از چاه‌های بسته و کم‌بازده را با همکاری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان محقق خواهیم کرد که بدون تردید، موجبات افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار نیز می‌شود.

وی اضافه کرد: صندوق پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، نسبت به پرداخت تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های دانش بنیان و فناور اهتمام دارد و امیدواریم در میان مدت و بلندمدت به نتایج لازم برسیم.

مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: از همه امکانات و توان و ظرفیت موجود برای اعتلای صنعت نفت و رشد بهره‌وری استفاده می‌کنیم و با تلاش متخصصان داخلی و با همدلی و وحدت به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha