۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
افزایش ۵۰ درصدی برداشت میگوی پرورشی در استان بوشهر| دانش‌بنیان در خدمت آبزی‌پروری
استاندار بوشهر خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی برداشت میگوی پرورشی در استان بوشهر| دانش‌بنیان در خدمت آبزی‌پروری

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افزایش ۵۰ درصدی برداشت میگوی پرورشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان به افزایش بهره‌وری در آبزی‌پروری استان کمک زیادی کرده‌اند.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست تخصصی اقتصاد دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، در حوزه اقتصاد و تولید نیز موجبات افزایش بهره‌وری و برداشت بیشتر محصولات می‌شود.

وی افزود: در حوزه پرورش ماهی و میگو در یکسال اخیر از مجموعه‌های دانش بنیان و خلاق استفاده کردیم که این مهم موجبات افزایش برداشت محصول را فراهم کرده است.

استاندار بوشهر از افزایش ۵۰ درصدی برداشت میگو با شیوه‌های دانش‌بنیان خبر داد و خاطر نشان کرد: در حالی که سال گذشته حدود ۲۵ هزار تن میگو در استخرهای پرورش میگو برداشت شد، امسال حدود ۴۰ هزار تن برداشت می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار داریم سال آینده شاهد برداشت بیشتر میگو از استخرهای استان باشیم و از جوانان خلاق و نوآور می‌خواهیم کمک کنند.

استاندار بوشهر گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نباید فقط در شعار و روی کاغذ باشد و باید به طور ملموس و واقعی حمایت شوند.

محمدی زاده ابراز داشت: ۲۰ قطعه زمین اختصاصی برای استقرار واحدهای فناور و دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در نظر گرفته شده که بزودی مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: هزینه کردن برای شرکت‌های دانش بنیان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای افزایش بهره‌وری و تقویت تولید و اشتغال است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha