۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تورم بر آینده سیاسی آمریکا سایه انداخته است

تورم بر آینده سیاسی آمریکا سایه انداخته است

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اقتصاد آمریکا نگرانی بسیاری از رای دهندگان آمریکایی در انتخابات میان دوره‌ای این کشور است.

به گزارش بازار، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اقتصاد آمریکا نگرانی بسیاری از رای دهندگان آمریکایی در انتخابات میان دوره‌ای این کشور است.

راب رینولدز خبرنگار الجزیره از شهر توسکان در آمریکا که بسیاری از آمریکایی‌ها در آنجا برای مقابله با تورم تلاش می‌کنند، گزارش داد: تورم در شهر توسکان در ایالت آریزونا به گونه‌ای افزایش یافته است که پدر دو فرزند را برای خرید ملزومات زندگی با مشکلات زیادی روبرو کرده است. وضعیت برای وی به شدت پیچیده شده است.

این شهروند آمریکایی گفت: زمانی که می‌خواهیم غذایی تهیه کنیم باید بهای همه چیز را بدانیم. ما باید ببینیم که آیا توانایی خرید این مواد غذایی را داریم یا نداریم. وضعیت گاهی اوقات به گونه‌ای است که ما فروشگاه را ترک می‌کنیم و نمی‌توانیم خریدی انجام دهیم.

در ادامه گزارش یک شهروند دیگر آمریکایی گفت: بهای سوخت به طور ویژه افزایش یافته است. این وضعیت دیوانه کننده است.

مجری این شبکه گفت: تورم بر آینده سیاسی آمریکا سایه انداخته است. این موضوع سبب شده است که جمهوری خواهان از رقبای خود یعنی دموکرات‌ها به خاطر افزایش بهای مواد غذایی، سوخت و هزینه اجاره بهاء انتقاد کنند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند تورم و وضعیت اقتصادی نگرانی اول رای دهندگان در سراسر آمریکا است. افزایش بهای کالاها موضوعی است که احتمالا نتیجه انتخابات میان دوره‌ای را تعیین خواهد کرد.

کد خبر: ۱۸۶٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha