۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینان
رئیس مرکز ملی بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد عنوان کرد

دستگاههای اداری کشور چالش اصلی تولید کنندگان و کارآفرینان

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: به دنبال ارتباط بی واسطه با جریانات کف بازار هستیم.

به گزارش بازار، امیر سیاح رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد تأکید کرد: این وزارتخانه و شخص وزیر اقتصاد، با اندیشیدن تمهیدات مختلف، سعی در ارتباط بدون واسطه با جریانات کف بازار دارد.

سیاح که در حاشیه نشست اعضای اتاق بازرگانی خراسان رضوی با وزیر اقتصاد و معاونین وی سخن می‌گفت با بیان اینکه تولید کنندگان و کارآفرینان با دستگاه‌های مختلف اداری کشور دچار مشکل هستند، گفت: دلیل این امر، شفاف نبودن قوانین و نیز عدم رعایت مقررات موجود، توسط میزهای خدمت در این دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل، با دستور وزیر اقتصاد با برگزاری جلساتی این چنینی، مسئولان ارشد این وزارتخانه بطور مستمر و مستقیم، با تک تک کار آفرینان در تماس بوده و مطالبات آن‌ها را خواهند شنید.

سیاح عنوان داشت: به این شکل، ما می‌دانیم در پایین دست و در کف بازار، چه اتفاقی دارد می‌افتد تا اگر زمانی قانونی اشتباه به تصویب رسید آن را اصلاح کنیم؛ یا اگر قانون خوبی، اجرا نمی‌شود یا کسی آن را اشتباه و ناقص اجرا می‌کند، به وی تذکر داده شود تا انشالله هر چه سریع‌تر مشکلات حل شده و در اصطلاح، چوب از لای چرخ تولید کشور خارج شود.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد ادامه داد: وزارت اقتصاد همچنین یک ستاد پیگیری موانع تولید درست کرده که با کارآفرینان و تشکل‌های اقتصادی در تماس است و آن‌ها می‌توانند با از طریق تماس با ستاد، مطالباتشان را پیگیری کنند.

وی افزود: همچنین، در صورتی که مشکلات تولیدکنندگان، توسط زیرمجموعه‌های وزارتخانه حل نشد، ما می‌توانیم با دعوت شرکت در این گونه جلسات، دستور مستقیم خود وزیر اقتصاد را برای حل آن‌ها بگیریم.

کد خبر: ۱۸۶٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha