۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
چگونه می توانیم پول را مدیریت کنیم؟

چگونه می توانیم پول را مدیریت کنیم؟

برای اینکه بتوانید مدیریت پول خود را در دست بگیرید باید یک منبع درآمد برای خود داشته باشید و بر طبق همان برای پول خود برنامه ریزی کنید.

بازار: گروه صنعت: برای اینکه بتوانید مدیریت پول خود را در دست بگیرید باید یک منبع درآمد برای خود داشته باشید و بر طبق همان برای پول خود برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال شما می توانید در زمینه دماسنج جیوه ای، سرنگ گاواژ و گوشی پزشکی لیتمن فعالیت کنید.

دماسنج جیوه ای

در مورد دماسنج جیوه ای باید به این نکته توجه شود که معمولا از آن برای اندازه گیری دمای بدن در مواقعی که شخص تب دارد استفاده می شود اما استفاده اصولی از آن نیازمند رعایت یکسری نکات است تا دمای مورد نظر را به درستی به ما نشان دهد. قبل از شروع به کار با دماسنج جیوه ای ابتدا باید آن را سر و ته نگه داشت جوری که مخزن آن در بالا قرار بگیرد تا حدی که ستون مایع آن تا حدود ۳۳.۵ درجه پایین بیاید اگر به این دما نرسیدید باید آن را چند بار تکان دهید تا در نهایت به دمای مورد نظر برسد و سپس قابل استفاده باشد استفاده از آن نیز نیازمند برقراری دمای متعادل می باشد بنابراین بدترین مکان برای استفاده از دماسنج در داخل حمام می باشد.

چگونه می توانیم پول را مدیریت کنیم؟

سرنگ گاواژ

سرنگ های گاواژ در حجم هایی مثل دو، دو و نیم، پنج، ده، بیست و پنجاه سی سی تولید می شوند. سرنگ گاواژ در حجم صد سی سی نیز وجود دارند قیمت این نوع سرنگ ها بسته به نوع سرنگ ( دو تکه بودن و یا سه تکه بودن آن ها) و همچنین شرکت های تولید کننده آن می تواند متفاوت باشد. تولیدکنندگان متفاوتی در داخل و خارج از کشور این سرنگ را تولید می کنند.

اصولا قیمت کالاهای وارداتی در کشور ما گران تر از کالاهای داخلی است اما این به معنای کیفیت بالاتر و برتر کالاهای خارجی نسبت به ایرانی نیست. کالاهای خارجی ای که در ایران به فروش می رسند؛ اصولا با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت تمام شده در بازار ایران عرضه می شوند.

چگونه می توانیم پول را مدیریت کنیم؟

گوشی پزشکی لیتمن سفید

برخی از گوشی های پزشکی دارای وزن بالایی هستند و در مدت زمان بالا برای فرد ایجاد مزاحمت می کند و او را خسته می کند گوشی پزشکی لیتمن سفید و روپوش پزشکی اصفهان لیتمن کلاسیک ۲ به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد به نسبت باقی مدل ها کمی بالا است اما ارزش خرید و استفاده کردن را دارد از این وسیله برای سنجش فشار خون نیز استفاده می شود و به دلیل گوشی نرم و سبکی که دارد باعث ایجاد فشار و حساسیت نمی شود. برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دیگر گوشی های پزشکی می توانید در اینترنت جست و جو کنید یا از طریق فروشگاه های عرضه کننده کالای پزشکی اطلاع پیدا کنید تا بتوانید بهترین نوع و قیمت را در اختیار داشته باشید.

چگونه می توانیم پول را مدیریت کنیم؟

کد خبر: ۱۸۶٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha