۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کمیته ویژه برای احصاء مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان تشکیل شود
استاندار زنجان:

کمیته ویژه برای احصاء مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان تشکیل شود

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه برخی از مشاغل در استان به علت بیماری کرونا متزلزل شدند، گفت: باید کمیته  ویژه برای احصاء مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه برخی از مشاغل در زنجان به علت بیماری کرو نا متزلزل شدند، گفت: در این راستا باید کمیته‌ای ویژه برای احصاء مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط جنگ و مقابله با کرونا قرار داریم و همکاری مدیران استانی و حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی در تامین اقلام مورد نیاز بیماری کرونا بسیار تعیین کننده است، اظهار کرد: در صورت کوتاهی موارد به دقت بررسی شده و به صورت جدی برخورد خواهد شد. 

استاندار زنجان، برحمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا در استان تاکید کرد و گفت: این مشاغل در استان حمایت خواهند شد.

حقیقی با بیان اینکه باید نظارت‌های جدی بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی پیشگیرانه کرونا در سطح داروخانه‌های زنجان انجام شود، ابراز داشت: تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن نظارت لازم از داروخانه های استان را به صورت جدی دنبال کند. 

وی با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در زنجان، گفت: باید فعالیت این واحدهای صنفی توسط بازرسان به صورت ویژه بازرسی و نظارت شود چرا که مردم در این واحدها حضور دارند و نباید سلامتی مردم به خطر بیفتد.

استاندار زنجان افزود: سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان اصناف را باید نسبت به رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ملزم کنند.

حقیقی بر تداو م فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در زنجان تاکید کرد و یادآور شد: باید اصناف در مکان فعالیت خود اقلام بهداشتی را در اختیار مشتریان قرار داده و خودشان هم از تجهیزات بهداشتی ماسک و دستکش استفاده کنند.

کد خبر: ۱۸٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha