۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
خاویار مازندران یک برند جهانی است
در گفتگو با بازار؛

خاویار مازندران یک برند جهانی است

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران با بیان اینکه استان در تولید خاویار حرف اول را می‌زند، گفت: خاویار خزر یک برند جهانی است.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار رتبه مازندران را در تولید خاویار دارد، گفت: خاویار استان در جهان حرف برای گفتن دارد و رتبه اول را در کیفیت این محصول دارا هستیم.

وی همچنین به نقش استان در تامین غذایی اشاره و اضافه کرد: ۱۱.۵ درصد سبد غذایی کشور در مازندران تولید می شود و این نشان از اهمیت استان در حوزه امنیت غذایی است.

وی با عنوان این که در حوزه صنعت و تولیدات خودرویی مازندران حرف برای گفتن دارد، گفت: بیشتر قطعات یدکی دو کمپانی مهم خودروسازی در مازندران تولید می شود و مازندران با مختصات کنونی نباید فقر و بیکاری داشته باشد.

حسینی پور با اظهار این که مازندران از صنایع مادر محروم است، گفت: به رغم مواهب موجود در استان، ۹۸ درصد درآمد استان از طریق مالیات تامین می شود.

استاندار مازندران خواستار فعال شدن بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان شد و گفت: با توجه به محدودیت های بودجه ای نیازمند آن هستیم که بخش خصوصی فعال شود و برای این کار نیازمند بسیج همه ظرفیت ها هستیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha