۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
بیش از ۱۵ هزار تن کالاهای اساسی در کردستان توزیع شد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

بیش از ۱۵ هزار تن کالاهای اساسی در کردستان توزیع شد

سنندج – اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از توزیع بیش از ۱۵ هزار تن انواع کالهای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

پیمان اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تثبیت قیمت کالاهای اساسی در استان کردستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۵ هزار و ۴۳۱ تن کالاهای اساسی در استان کردستان توزیع شده است.

وی ضمن اشاره به ذخیر مناسب کالهای اساسی در استان کردستان، افزود: در حال حاضر کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار و فروشگاه‌های استان موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در خصوص وضعیت گوش مرغ و گوشت قرمز، بیان کرد: از ابتدای مرداد سال جاری هم ۵۵۵ تن مرغ منجمد و ۵۹ تن گوشت قرمز منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

وی به موجودی ذخایر استراتژیک استان هم اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۲۱۶ تن برنج و ۲ هزار و ۸۷۹ تن شکر در انبارهای غله و چهار هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۱۹ تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان موجود است.

اسکندری ضمن اشاره به وضعیت توزیع نهاده های دامی در استان کردستان یادآور شد: ۱۰۹ هزار و ۵۰۳ تن نهاده دامی شامل کنجاله سویا، ذرت، جو و خوراک آماده مرغ گوشی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به رصد شبانه روزی وضعیت بازار در استان کردستان، یادآور شد: هماهنگی ها و پیش بینی های لازم در خصوص تامین اقلام و کالاهای اساسی صورت گرفته در این زمینه هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۸۶٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha