۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
فرودگاه رامسر برای پرواز ایرباس ۳۲۰ مهیا می‌شود
استاندار مازندران در گفتگو با بازار:

فرودگاه رامسر برای پرواز ایرباس ۳۲۰ مهیا می‌شود

رامسر - استاندار مازندران گفت: با راه اندازی باند جدید فرودگاه رامسر، هواپیماهای ایرباس ۳۲۰ قابلیت نشست و برخاست در این فرودگاه را پیدا خواهد کرد.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار، تکمیل باند فرودگاه رامسر و رفع موانع پروازی را از نیازها و اولویت های اساسی در این شهرستان که سالانه با گردشگران داخلی و خارجی زیادی مواجه است، دانست و گفت: تکمیل فرودگاه رامسر برای رونق اقتصادی، گردشگری لازم است و در بخش حمل و نقل هوایی نیز حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با رفع موانع پروازی در باند جدید فرودگاه رامسر هواپیماهای تا رده ایرباس ۳۲۰ نیز در این فرودگاه نشست و برخاست و تعداد پروازها به شهرهای مختلف افزایش پیدا خواهد کرد.

حسین زادگان افزود: در باند قدیم فرودگاه رامسر پروازهای رامسر به تهران و اصفهان و بالعکس در طول هفته برقرار است و پس از راه اندازی باند جدید پروازهای مشهد، اهواز، تبریز، شیراز و کیش نیز برقرار خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به وجود سه فرودگاه در استان، خواستار تقویت زیرساخت ها برای توسعه پروازهای گردشگری و صادرات کالا به مقصد کشورهای حاشیه و اعضای اتحادیه اوراسیا شد.

وی با بیان اینکه تاکنون استفاده مناسبی از ظرفیت های دریایی در استان نداشتیم، گفت: طبق رایزنی ها و صدور مجوزها از سوی سازمان بنادر و دریانوردی قرار است در ۱۳۴ نقطه، اسکله ساحلی و تفریحی ایجاد شود.

کد خبر: ۱٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha