۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
خرید میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

خرید میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

با این پیشرفت سریعی که جهان در حال حرکت است، هیچ‌کس نمی‌تواند به طور دقیق آینده را پیش‌بینی کند.

به گزارش بازار، با این پیشرفت سریعی که جهان در حال حرکت است، هیچ‌کس نمی‌تواند به طور دقیق آینده را پیش‌بینی کند. شما تا چه حد از انواع کوین و ویژگی‌های آن‌ها اطلاعات کسب کرده‌اید؟ برای انجام معامله در این دنیای پرهیجان باید اطلاعات زیادی داشت تا سود زیادی به جیب زد. تجربه نشان داده که هرازگاهی بهتر است به چگونگی فعالیت ارز دیجیتال و اعتبار آن توجه نداشته باشید و معامله را برای یک خنده باز کنید. در این مطلب با انواع میم‌کوین و نحوه خرید آن در صرافی راستین آشنا خواهید شد.

میم‌کوین چیست؟

در دنیای ارزهای دیجیتال با یک شوخی نیز میلیاردها دلار سرمایه جمع‌آوری شده و همین مسئله باعث شده تا افراد زیادی به این بازار علاقه نشان دهند. اگر به دنبال مفهوم میم‌کوین‌ها هستید، بهتر است زیاد خودتان را به دردسر نیندازید. این دسته از ارزها تنها با یک شوخی راه خود را آغاز می‌کنند و به لیست ارزهای صرافی‌ها اضافه می‌شوند. شاید شما این سؤال را دارید که آیا امور مالی شوخی‌بردار است؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت که قدرت تبلیغات توانایی انجام هر کاری را دارد.

فضای مجازی قدرت خود را چندین بار در ارزهای دیجیتال نشان داده است. تبلیغ یک ارز و راه‌اندازی آن به کمک رسانه‌های اجتماعی مجازی امکان‌پذیر شد و همین مسئله قدرت این رسانه‌ها را نشان داد. شما می‌توانید تاریخچه دوج‌کوین را بررسی کنید و ببینید که چگونه به این محبوبیت رسیده است.

خرید میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

خرید میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

دلایل محبوبیت میم‌کوین‌ها

شاید این سؤال در ذهن شما خطور کرده که چه چیزهایی باعث شده تا این نوع ارزها در بازار قد علم کنند و بتوانند در بازار پامپ شوند. در این مجال به چند دلیل مهم بر محبوبیت آن‌ها اشاره می‌کنیم.

صعود دوج‌کوین

اگر نگاهی به تاریخچه میم‌کوین‌ها بیندازید، می‌دانید که استارت کار از اواخر سال 2020 زده شد. زمانی که سهم AMC و GME که مربوط به یک شرکت گیم‌سازی بود بالا رفت و البته آن هم به دلیل ترفند خاص جامعه ردیت اتفاق افتاد، کار دوج نیز شروع شد. برخی از افراد ردیت پیش‌بینی کردند که قیمت دوج نیز به همان منوال بالا خواهد رفت و این پیش‌بینی تنها یک شوخی بود. ایلان ماسک نیز این خبر را در صفحه توییتر خود پخش کرد و هیزم دیگری بر آتش گذاشت.

همین شوخی باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال دوج‌کوین تنها در 5 روز بیش از 2000 درصد سیر صعودی داشته باشد، این افزایش قیمت را خالق دوج‌کوین در خواب هم نمی‌دید. همین یک مورد زمینه‌ساز اعتماد افراد به میم‌کوین‌ها شد.

قیمت پایین میم‌کوین‌ها

یکی از جذاب‌هایی که باعث شده تا مردم به سرمایه‌گذاری در آن‌ها رغبت نشان دهند، قیمت بسیار پایین آن‌ها هستند. شما فرض کنید تنها با چند دلار، چندین هزار یا چند میلیون توکن از یک ارز دیجیتال را به دست خواهید آورد. اگر یکی از این ارزها یک صعود رویایی داشته باشند، هر کاربر به بسیاری از آرزوهای خودش خواهد رسید. برخی افراد با این نیت که اگر رمزارز موردنظر به‌طورکلی از لیست خارج شود، با یک سرمایه‌گذاری کم چیزی از دست نمی‌دهد و واقعا این سرمایه‌گذاری را با شوخی آغاز می‌کنند.

خرید میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

خریدوفروش میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

بسیاری از کاربران ایرانی نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌های مطرح دنیا هستند. درست است که در صرافی‌های خارجی تعداد بیشتری از این رمزارزها وجود دارد، اما به‌واقع همه آن‌ها در یک سطح نیستند و افراد زیادی به موارد خاصی از آن‌ها علاقه‌مند هستند. این تکثر نباید شما را وسوسه کند تا معاملات خود را در صرافی‌های خارجی انجام دهید، چرا که تجربه نشان داده که حساب کاربری ایرانیان بدون هیچ دلیلی مسدود می‌شود.

برای اینکه با خطرات این کار خود را درگیر نکنید، می‌توانید از صرافی‌های معتبر داخلی مانند راستین استفاده کنید. در این صرافی تمرکز خوبی بر روی میم‌کوین‌ها شده است و شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. در ادامه به چند میم‌کوین مطرح در صرافی ارز دیجیتال راستین اشاره می‌کنیم.

خرید شیبا اینو از راستین

از ارزهای نوظهور خاص و عام‌پسند ارز دیجیتال شیبا اینو است که در آگوست 2020 پا به میدان پرهیجان ارزهای دیجیتال گذاشت. کمتر کسی با نام این ارز محبوب آشنا نیست، چرا که نوسانات آن باعث معروف شدنش شده است و افراد زیادی در این ارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از ویژگی‌های ارز دیجیتال شیبا می‌توان به مبتنی بودن بر پایه اتریوم، ساده بودن، ارزان بودن و ... اشاره کرد. جالب است بدانید که این ارز بدون هیچ هزینه‌ای وارد بازار شده و به قاتل دوج شهرت دارد. شما نیز می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال راستین با خرید شیبا اینو سرمایه‌گذاری امنی داشته باشید.

خرید ریچ کواک در صرافی راستین

یکی دیگر از میم‌کوین‌های معروف بازار سرمایه، ریچ کواک است که حتما با آن نیز آشنا هستید. بنیان‌گذاران این ارز ترجیح داده‌اند تا ناشناس بمانند؛ چرا که اهمیت جامعه یک ارز از بنیان‌گذاران آن بسیار بیشتر است. یکی از ویژگی‌های خاص این میم کوین که باید بدانید، کارمزد بالای تراکنش است که باعث می‌شود دارنده آن میل به عرضه نداشته باشد و همین مسئله باعث پیشرفت ارز می‌شود. می‌دانید که با افزایش تقاضا قیمت ارز بالا می‌رود و زمانی که کاربران کمتری ارز را بفروشند، همین مسئله ایجاد می‌شود.

خرید میم‌کوین‌های مطرح دنیا در صرافی راستین

برای خرید ریچ کواک نیز می‌توانید به راستین مراجعه کنید و در نهایت امنیت معاملات خود را انجام دهید. ایرانی‌ها بهتر است از صرافی‌های داخلی استفاده کنند.

دیگر میم‌کوین‌ها در صرافی راستین

از ویژگی‌های بارز صرافی راستین این است که بیشترین ارز دیجیتال را در مقایسه با صرافی‌های داخلی دیگر در لیست دارد. این ویژگی باعث شده تا کاربران دستشان در انجام معاملات باز باشد و بر روی ارزهای مختلفی تمرکز داشته باشند. از دیگر میم‌کوین‌هایی که در لیست این صرافی قرار دارند، می‌توان به دوج‌کوین، میلیون بیبی دوج، هزار ایلان، هزار فلوکی، ساموید کوین، داگز آو ایلان، دوج چین و ... اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با ثبت‌نام در این صرافی معاملات پرسودی را تجربه کنید.

مزایای خریدوفروش در صرافی راستین

در صرافی ارز دیجیتال راستین شما از مزایای زیادی بهره‌مند خواهید شد که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام معاملات تعهدی و استیکینگ اشاره کرد. در این نوع معامله شما علاوه بر سود دریافتی از خود ارز، پاداش دیگری نیز به صورت مشخص دریافت خواهید کرد. کارمزد معاملات در این صرافی بسیار کم است و برای برخی معاملات کارمزد صفر در نظر گرفته شده است. یک پشتیبانی قوی و 24 ساعته نیز در خدمت کاربران است تا همواره با خیال راحت به انجام معاملات بپردازند.

بیشترین ارز دیجیتال در لیست این صرافی برای ایرانیان نشان داده می‌شود و به همین دلیل فرصت‌های خوبی برای کسب سود ایجاد خواهد شد. به‌سادگی هر چه تمام می‌توانید ثبت‌نام و احراز هویت خود را در این مجموعه انجام دهید و شروع به معامله کنید.

جمع‌بندی

در این دنیای پر از آشوب، فرصت‌ها خیلی کم به در خانه می‌آیند و باید از همان معدود فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. شاید در روزهای آتی این فرصت‌های ناب سرمایه‌گذاری که امروز وجود دارد، تنها به یک حسرت تبدیل شوند. در دنیای ارزهای دیجیتال فرصت‌های زیادی فراهم است که می‌توانید با کسب اطلاعات بیشتر از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب شما با میم‌کوین و مطرح‌ترین آن‌ها در دنیا آشنا شدید. برای انجام معاملات حرفه‌ای شما می‌توانید از صرافی راستین کمک بگیرید تا از مزایایی نظیر کارمزد کمتر، تعداد کوین بیشتر، میم‌کوین‌ها، استیکینگ ارز و ... بهره‌مند شوید.

کد خبر: ۱۸۶٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha