۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
نیاز ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان بوشهر به تسهیلات| ۳۰۵ واحد در بوشهر راکد هستند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

نیاز ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان بوشهر به تسهیلات| ۳۰۵ واحد در بوشهر راکد هستند

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به نیاز ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان بوشهر به تسهیلات بانکی گفت: اکنون ۳۰۵ واحد در بوشهر راکد هستند که امسال ۱۰۰ واحد احیا می‌شوند.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی و صنعتی استان اظهار داشت: مدیران استان بوشهر در یکسال اخیر در راستای فعال کردن واحدهای راکد و نیمه راکد برنامه‌ریزی خوبی انجام دادند که البته برای دسترسی به اهداف مورد نظر باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری نقشی غیر قابل انکار در تولید و صنعت بر عهده دارند و اگر کم‌کاری کنند قطعا شاهد رکود تولید خواهیم بود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با انتقاد از بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات خاطر نشان کرد: بوشهر در سال‌های اخیر جزو استان‌های ضعیف در پرداخت تسهیلات بوده که با راهکارهای مختلف، امسال بانک‌ها را موظف کردیم از تولید حمایت کنند و تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کنند.

باستین با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و منابع هستند تصریح کرد: واحدهای تولیدی و زیرساختی و صنعتی و معدنی استان بوشهر به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند که از مدیران عامل بانک‌ها انتظار همکاری بیشتر و موثرتری داریم.

وی اضافه کرد: اکنون ۳۰۵ واحد تولیدی استان بوشهر راکد و غیر فعال هستتد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا ابتدای سال ۱۴۰۲ باید یکصد واحد به چرخه تولید برگردند و تا پایان سال آینده نیز باید تمام واحدها احیا و راه‌اندازی شوند.

کد خبر: ۱۸۶٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha