۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
ایجاد واحدهای تولیدی در مناطق محروم از اولویت‌های بنیاد مستضعفان

ایجاد واحدهای تولیدی در مناطق محروم از اولویت‌های بنیاد مستضعفان

ایجاد واحدهای تولیدی در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت‌های بنیاد مستضعفان و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی است.

به گزارش بازار، در دیدار علی رسولیان رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، توسعه برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار پیگیری و بر توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید با حمایت این بنیاد تاکید شد.

رسولیان ورود بنیاد مستضعفان به سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور و ایجاد واحدهای جدید تولیدی با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار را عاملی برای توسعه این مناطق برشمرد.

رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با اعلام هم افزایی و تعامل میان این نهاد و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بنیاد مستضعفان برخی از اراضی در اختیار خود را به توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید اختصاص می‌دهد.

پرویز فتاح همچنین آمادگی شرکت‌ها و هلدینگ‌های وابسته به بنیاد مستضعفان را برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار اعلام کرد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک، ۳۴۰ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و ۳ هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

کد خبر: ۱۸۵٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha