۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
وزیر صنعت وضعیت واحدهای صنعتی بهار و کبودرآهنگ را بررسی می کند
در سفر یک روزه به همدان؛

وزیر صنعت وضعیت واحدهای صنعتی بهار و کبودرآهنگ را بررسی می کند

همدان - توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ بااشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان همدان گفت: وضعیت واحدهای صنعتی بهار و کبودرآهنگ در این سفر بررسی می شود.

فتح اله توسلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه وزیر صمت به اتفاق معاونین امروز شنبه در بهار و کبودرآهنگ حضور خواهند یافت، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نشست با فعالان صنعتی و حضور در شهرستان بهار و کبودراهنگ از برنامه های سفر یک روزه خواهد بود.

وی عنوان کرد: بازدید از شهرک‌های صنعتی بهار و لالجین و کارگاه های تولیدی درروستای لتگاه نیز از برنامه های حضور وزیر درشهرستان بهار است.

توسلی اضافه کرد: حضور در ناحیه های صنعتی شیرین سو و اورقین و بازدید از کارگاه های تولید پوشاک در دو روستای کرد اباد و ویان برنامه سفروزیر به شهرستان کبودراهنگ خواهند بود.

فتح الله توسلی بابیان اینکه جوانان شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با وجود تمامی مشکلات با اراده آهنین وارد عرصه کارآفرینی و تولید شده اند از مسئولین خواست ضمن فراهم کردن زمینه‌های حضور این جوانان در عرصه‌های مختلف، در رفع موانع موجود نیز تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی حمایت از کارآفرین‌ها را وظیفه مسئولین خواند و اظهارکرد: در این زمینه از هیچ کمکی نباید فروگذاشت.

توسلی عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم تولید کنندگان کمبود سرمایه در گردش است و مسئولین باید در این خصوص فکری کنند.

کد خبر: ۱۸۵٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha