۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
مانعی در مسیر صادرات کیوی وجود ندارد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مانعی در مسیر صادرات کیوی وجود ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: در نشست با مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران اعلام شد که مانعی در مسیر صادرات کیوی وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص صادرات محصول کیوی، گفت: از ۲۰۰ هزار تن کیوی تولید شده در استان مازندران توسط مسئولین بازدیدهای به عمل آمده و برداشت این محصول نیز آغاز شده است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نحوه سورتینگ، بسته بندی و صادرات کیوی‌های برداشت شده مشخص شده است، ادامه داد: در نشست با مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران از سوی این مسئولین اجرایی اعلام گردید که مانعی در مسیر صادرات کیوی وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کنار تامین نیاز بازار داخلی باید حدود ۱۵۰ هزار تن کیوی صادر شود، عنوان کرد: مهمترین موضوع برای کشاورزان خصوصا باغداران کیوی صادرات است، زیرا پس از اشباع بازار محصولات تولیدی آنها دیگر خریداری ندارد و به همین دلیل تنها راه حمایت از باغداران و کشاورزان تولیدکننده کیوی صادرات محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۸۵٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha