۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
اقتصاد تعاون، کارآمدترین الگوی حل مشکل اشتغال پایدار در کشور است
معاون امور تعاون وزارت کار:

اقتصاد تعاون، کارآمدترین الگوی حل مشکل اشتغال پایدار در کشور است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت‌های تعاونی شهرستان نیشابور بازدید و اقتصاد تعاون را کارآمدترین الگوی حل مشکل اشتغال پایدار در کشور دانست.

به گزارش بازار، مهدی مسکنی در نشست سراسری زیست‌بوم ملی اشتغال با اظهار کرد: ۲ معاونت امور تعاون و توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم تعامل و همکاری گسترده با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در کشور داشته‌اند.

وی مردم را محور اصلی اشتغال‌آفرینی در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در این مسیر از ظرفیت‌های سازمان های مردم نهاد، مساجد، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی استفاده خواهیم کرد.

مسکنی از امضای تفاهم‌نامه همکاری ۲ معاونت امور تعاون و توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد و تقویت تعاونی خدمات اشتغال و کاریابی «پایگاه مردمی اشتغال‌آفرین» خبر داد و افزود: در مرحله اول به عنوان الگوسازی این طرح در قالب ۳۰ تعاونی در استان‌های تهران، هرمزگان، آذربایجان‌غربی، خوزستان، گلستان و خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

معاون امور تعاون تصریح کرد: اتصال نیروی کار ماهر به کارفرما از طریق تعاونی کاریابی از اهداف مهم این طرح به شمار می‌رود.

وی توسعه بخش تعاون در سطح استان‌ها، کاهش تصدی‌گری دولت، مردمی‌کردن اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار با الگوی تعاون را از رویکردهای اصلی معاونت امور تعاون عنوان کرد.

کد خبر: ۱۸۵٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha