۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
گازرسانی به سیستان و بلوچستان توسط خراسان جنوبی
شرکت ملی گاز ایران ابلاغ کرد؛

گازرسانی به سیستان و بلوچستان توسط خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به سیستان و بلوچستان طی یک برنامه سه ساله خبر داد و گفت: از طرف شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به سیستان و بلوچستان به خراسان جنوبی واگذار شده است.

رحمان محمودی در گفت و گو با بازار از آمادگی کامل این شرکت برای تسریع در گازرسانی به شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۱۱ شهر و ۸۰۰ روستای این استان توسط شرکت گاز خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت شروع عملیات گازرسانی به سیستان و بلوچستان، مطالعات اولیه امکان سنجی صورت گرفته که مطابق آن برای سال جاری تا مقطع پایانی سال اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان جهت خرید لوله های فولادی، پلی اتیلین و ایستگاه های تقلیل فشار پیش بینی شده است.

به گفته وی همچنین برای سال آینده اعتبار اولیه ای بالغ بر یک هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان برای اجرای عملیات گازرسانی پیش بینی شده است.

رحمانی با بیان این که انتظار می رود با تکمیل مطالعات طراحی شبکه و برآورد دقیق اعتبارات سال آینده تا میزان سه هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با یک برنامه سه ساله یعنی تا پایان سال ۱۴۰۴ گازرسانی به مناطق واگذار شده به اتمام برسد افزود: برای این امر مهم اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان از طرف شرکت ملی گاز ایران تخصیص خواهد یافت.

رحمانی کل اعتبارات گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان را از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد.

کد خبر: ۱۸۵٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha