۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
نمایشگاه فرصت های اقتصادی در مازندران برگزار می شود
در گفتگو با بازار؛

نمایشگاه فرصت های اقتصادی در مازندران برگزار می شود

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: نمایشگاه فرصت های اقتصادی و تواننمندی های استان در مناطق مختلف از جمله ساری برگزار می شود.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام خواستار بهره گیری از شرکت های اقتصادی برای تکمیل این طرح ها شد و گفت: همچنین برای ایجاد سرمایه گذاری در استان باید جاذبه ایجاد کرد.

وی با بیان این که شرکت های زیادی متقاضی سرمایه گذاری در استان هستند، گفت: شرکت های سرمایه گذاری باید خروجی مناسب داشته باشند و با برپایی همایش های اقتصادی امیدواریم به اهداف مدنظر دست یابیم.

مهاجر با اشاره به برپایی نمایشگاه فرصت های اقتصادی در مرکز استان گفت: در این نمایشگاه توانمندی های اقتصادی استان و فرصت های سرمایه گذاری به معرض نمایش گذاشته می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران حمایت از سرمایه گذاری را در عمل واجب دانست و گفت: حمایت از فعالان اقتصادی و بازرگانان باید با توجه به شعار سال جاری در عمل عملیاتی شود.

وی با اشاره به فرایند صادرات اعمال مشوق های صادراتی را راهکار توسعه صادرات و بازرگانی محصولات مختلف استان از جمله کشاورزی ذکر کرد و گفت: رفع موانع و چالش ها نیز نیازمند تدبیر همگانی و ملی است.

کد خبر: ۱۸۵٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha