۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
شهرک صنعتی دیّر با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود| ماشین‌آلات ایتالیایی در شهرک دیّر
استاندار بوشهر خبر داد:

شهرک صنعتی دیّر با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود| ماشین‌آلات ایتالیایی در شهرک دیّر

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در شهرک صنعتی دیر از ورود ماشین آلات ایتالیایی برای تجهیز این شهرک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان بخش آبدان با تاکید بر لزوم بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: مردم شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و ما به عنوان مسئولان، موظف هستیم با همه ظرفیت برای رضایت‌مندی مردم اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه منابع و اعتبارات افزود: نگاه ما در بحث توزیع اعتبارات، بر پایه عدالت است و هیچگونه تبعیضی در این راستا نداریم.

استاندار بوشهر با اشاره به اصلاح مسیر حادثه‌خیز جاشک خاطر نشان کرد: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه تخصیص یافته و در حال اجرا هستیم که باید در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود.

محمدی‌زاده بر لزوم اصلاح شبکه آب روستایی در بخش آبدان تاکید کرد و یادآور شد: با انجام این پروژه، بخش زیادی از مشکلات آب شرب منطقه مرتفع می‌شود.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی دیر با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: ماشین‌آلات این شهرک از ایتالیا وارد می‌شود و زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب و برق و جاده و ...نیز در حال اجراست.

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در بخش آبدان افزود: همه موظفیم در هر بخش و حوزه‌ای که هستیم، در تثبیت مشاغل و ایجاد شغل‌های جدید گام برداریم.

وی به ظرفیت آبخیزداری استان اشاره کرد و اظهار داشت: منابع جدیدی برای توسعه حوزه آبخیزداری تعریف کرده‌ایم و برآورد می‌کنم که اشتغال بسیار خوبی ایجاد کند.

محمدی‌زاده ابراز داشت: در منطقه آبدان نیز باید با مهار آب‌های سطحی و آب‌های ناشی از بارندگی، سفره‌های زیرزمینی را تقویت و کشاورزی را توسعه دهیم.

وی بیان کرد: بخش آبدان در حوزه دامپروری و پرواربندی نیز ظرفیت خوبی دارد که ایجاد مجتمع کشتارگاهی، اشتغال خوبی در پی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه آبدان قطب گوجه‌فرنگی خارج از فصل کشور است گفت: ایجاد صنایع تبدیلی رب گوجه در منطقه می‌تواند رونق خوبی ایجاد کند و قطعا در معیشت مردم و ایجاد اشتغال موثر است.

وی خطاب به کشاورزان آبدان خواستار اجرای طرح نمک‌زدایی از آب شد و افزود: با نصب فیلترهایی به منظور تصفیه آب مصرفی کشاورزی، می‌توان کیفیت تولید و حجم تولید را بالا برد.

کد خبر: ۱۸۵٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha