۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
یک ویژگی مهم در ثروتمندان

یک ویژگی مهم در ثروتمندان

یکی از ویژگی های افراد ثروتمند در دنیا که باعث به دست آوردن ثروت و پول شان شده است داشتن ذهنیت مثبت است، ذهنیت مثبت باعث پیشرفت شما در زندگی می شود.

بازار; گروه صنعت: یکی از ویژگی های افراد ثروتمند در دنیا که باعث به دست آوردن ثروت و پولشان شده است داشتن ذهنیت مثبت است، ذهنیت مثبت باعث پیشرفت شما در زندگی می شود، برای اینکه بتوانید در هر شرایطی یک ذهنیت مثبتی داشته باشید باید نوع دیدتان را نسبت به زندگی و مسائل زندگی تغییر دهید.

فرش ماشینی مدرن

یک نمونه از هنرهای ایرانی فرش ماشینی مدرن می باشد که مدل ۶ متری این فرش از بیش ترین فروش در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد، در گذشته فرش های دستباف تنها فرشی بودند که ساخته می شدند و بافندگان، ماه ‌های زیادی را وقت صرف ساخت آنها می کردند.

تولید تجهیزات پزشکی

شرکت های مختلف داخلی، تولید تجهیزات پزشکی مختلفی مانند، گوشی پزشکی دیجیتال را تولید کرده و به عرصه فروش می رسانند، این محصولات به گونه ای هستند که از مواد درجه یک تولیدشده و دارای استاندارد های لازم تولید هستند، ساخت محصولات متنوع در کشور روند افزایشی داشته و در این زمینه پیشرفت های به سزایی داشته ایم.

یک ویژگی مهم در ثروتمندان

صادرات کیوی

کیوی یکی از محصولات باغی ارزآور بوده که طی سال‌های اخیر صادرات کیوی وضعیت مناسبی از حیث تولید، صادرات و ارزآوری داشته است، خواص شگفت انگیز این کیوی باعث افزایش تولید این محصول در دنیا شده است،کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین ث است و مقدار ویتامین ث آن از پرتقال نیز بیشتر است.

یک ویژگی مهم در ثروتمندان

کد خبر: ۱۸۵٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha