۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
افزایش قیمت نقره به بالاترین میزان طی سه هفته اخیر| آیا صعود قیمت ادامه دارد؟
تحلیل بازار فلزات گرانبها؛

افزایش قیمت نقره به بالاترین میزان طی سه هفته اخیر| آیا صعود قیمت ادامه دارد؟

قیمت نقره پس از مدتها موفق شد عددهای تهاجمی را به نام خود ثبت کرده و تا اوایل وقت جلسه معاملاتی آمریکای شمالی به بالاترین حد سه هفته اخیر برسد.

به گزارش بازار، قیمت نقره پس از مدتها موفق شد عددهای تهاجمی را به نام خود ثبت کرده و تا اوایل وقت جلسه معاملاتی آمریکای شمالی به بالاترین حد سه هفته اخیر برسد. قیمت این فلز گرانبها در حال حاضر درست زیر سطح قیمت روانی ۲۰.۰۰ دلار معامله شده و گاوها اکنون در انتظار تثبیت حرکت صعودی آغاز شده در محدوده فراتر از سطح اصلاح فیبوناچی ۶۱.۸ درصدی برای ادامه حرکت خود هستند.

با نگاهی وسیع‌تر، حرکت صعودی قدرتمند روزانه سه شنبه یک شکست صعودی جدید را از طریق تلاقی دو مقاوت ۱۹.۵۵ تا ۱۹.۶۵ دلار تأیید می‌کند. منطقه مذکور ۵۰ درصد فیبو را شامل می شود. سطح SMA ۱۰۰ روزه نقره نیز اکنون باید به نقطه کلیدی محوری برای آغاز حرکت بعدی گاروها تبدیل شود.

هیجان ایجاد شده در بازار امروز، اساس راه را برای افزایش سود فروشندگان فراهم آورده و قیمت ممکن است روند حرکت خود را به سمت یک مقاومت متوسط در نزدیکی منطقه ۲۰.۵۰ دلار و در ادامه مسیر، تا مرز ۲۱.۰۰ دلار تسریع کند.

افزایش قیمت نقره به بالاترین میزان طی سه هفته اخیر| آیا صعود قیمت ادامه دارد؟

از طرف دیگر، نقطه شکست مقاومتی ۱۹.۶۵ تا ۱۹.۵۵ دلاری احتمالاً از نزول فوری قیمت محافظت می کند. هر گونه کاهش بیشتر ممکن است همچنان برخی از خریداران را در نزدیکی حمایت ۱۹.۰۰ تا ۱۸.۹۰ دلار جذب بازار کرده و فیب ۲۳.۶٪ را نشان دهد. در این مرحله، تنها یک شکست متقاعد کننده به زیر عدد دومی (۱۸.۹) سوگیری بازار را به نفع معامله گران نزولی تغییر می دهد.

از سوی دیگر، باید توجه داشت که سقوط بعدی می تواند طولانی شده و قیمت ها را به سمت حمایت بعدی در نزدیکی منطقه ۱۸.۳۰-۱۸.۲۵ دلار بکشاند. پس از آن، رقم گرد ۱۸.۰۰ دلار به عنوان هدف پیش روی خرس ها دنبال می شود که اگر قاطعانه شکسته شود، پایین ترین سطح قیمت سال در حدود منطقه ۱۷.۵۵ دلاری که در سپتامبر دیده شده بود، بار دیگر به نمودار قیمت باز خواهد گشت.

کد خبر: ۱۸۵٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha