۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
حجم معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان ۲۴۲ درصد رشد دارد
مدیر بورس منطقه زنجان:

حجم معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان ۲۴۲ درصد رشد دارد

زنجان - مدیر بورس منطقه زنجان گفت: در فروردین ماه امسال میزان معاملات بورس بیش از ۹۹۸ میلیون سهم به ارزش بیش از هشت هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال بود که از نظر ارزش معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۲ درصد رشد دارد. 

به گزارش خبرگزاری بازار، مهرداد محبی به میزان حجم معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه میزان معاملات بورس بیش از ۹۹۸ میلیون سهم به ارزش بیش از هشت هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال بود که از نظر ارزش معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۲ درصد رشد دارد. 

وی اظهار کرد: بازار بورس در حال رشد و توسعه است و سیاست‌های دولت از بخش پولی به بخش مالی منتقل شده که این مهمترین مسئله‌ای است که در حال انجام است.

مدیر بورس منطقه زنجان، با بیان اینکه سهام برخی از شرکت‌ها رشد غیرواقعی دارد ولی همه شرکت‌ها این گونه نیست و مردم باید در خرید سهام مراقب باشند، گفت: متاسفانه در حال حاضر مردم بدون داشتن اطلاعات هر سهمی را می‌خرند و مردم باید با تحلیل از صورت‌های مالی وارد بازار سرمایه شده و با آگاهی سهام‌دار شرکت‌ها شوند.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت‌های جدید صندوق یکم دولت نیز وارد بازار سرمایه شده و سهام عدالت نیز در حال ورود به بازار است که این اقدامات باعث بزرگ شدن بازار سهام می‌شود.

وی افزود: وضعیت بازار مثبت است و مردم بدون تحلیل صورت مالی شرکت اقدام به خرید سهام می‌کنند که این کار اشتباهی بوده و احتمال ضرر دهی آن بسیار بالا است. 

کد خبر: ۱۸٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha