۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
توزیع بیش از ۳۰۰۰ تن آرد روستایی در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع بیش از ۳۰۰۰ تن آرد روستایی در استان همدان

همدان - اکبری، مدیرسازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و ۱۵ تن آرد روستایی بین روستاییان استان همدان توزیع شده است.

مسعود اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: از ابتدای امسال میزان سه هزار و ۱۵تن آرد خانه‌پزی توسط شبکه تعاون روستایی در تمام روستاهای استان همدان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: شهرستان کبودراهنگ با توزیع حدود ۶۰۰ تن بیشترین میزان توزیع آرد خانه پزی را در استان همدان به خود اختصاص داده است.

اکبری با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اعلام کرد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهم‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می‌شود.

وی، هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارایه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و افزود: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی های روستایی، کاهش رفت و آمد روستاییان، صرفه جویی در وقت و هزینه است.

کد خبر: ۱۸۴٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha