۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
درامد ۵۷۵  میلیارد تومانی تدبیر از محل سود سهام
بازار خبر داد؛

درامد ۵۷۵ میلیارد تومانی تدبیر از محل سود سهام

شرکت گروه سرمایه گذاری تدبیر طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده ۵۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت گروه سرمایه گذاری تدبیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۱ از معاملات واگذاری سهام ۳.۹ میلیارد تومان سود کسب کرده این شرکت با سرمایه ثبت شده ۷۱۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده ۵۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

مجموع دارایی تدبیر در نیمه امسال به ۱۷۶۷ میلیارد تومان رسیده و در بخش دارایی های غیر جاری هم با رشدی ۲ درصدی مجموع دارایی این شرکت به ۹۴۵۰ میلیارد تومان رسیده و در بخش سرمایه گذاری های بلندمدت این شرکت در ۶ ماهه امسال رشدی ۵ درصدی را تجربه کرده و مجموع سرمایه گذاری شرکت در این بخش به ۷۶۶ میلیارد تومان رسیده و در سرمایه گذاری های کوتاه مدت نسبت به پایان سال مالی ۱۴۰۰ مجموع سرمایه شرکت با افتی ۵ درصدی به ۶۶۲ میلیارد تومان رسیده است.

در ۶ ماهه گذشته بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری تحت تاثیر روند نزولی بازار سرمایه با کاهش درآمد مواجه شدند، با این حال برخی از شرکت ها همچون تدبیر توانسته اند با بهره گیری از منابعی که در اختیار دارند به نوعی روند سودسازی خود را حفظ کنند.

کد خبر: ۱۸۴٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha