۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
افزایش ۳۶ درصدی قیمت توکن اتم طی یک ماه گذشته| آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش ۳۶ درصدی قیمت توکن اتم طی یک ماه گذشته| آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

قیمت رمز ارز کازمز اتم (ATOM) روز سه شنبه به بالاترین سطح از ۲۷ سپتامبر به این سو افزایش یافت که دلیل آن، آغاز رای گیری برای راه اندازی شبکه کازمز ۲.۰ عنوان شده است.

به گزارش بازار، قیمت رمز ارز کازمز اتم (ATOM) به بالاترین سطح قیمت خود از ۲۷ سپتامبر به این سو افزایش یافت که دلیل آن، آغاز رای گیری برای راه اندازی شبکه کازمز ۲.۰ عنوان شده است. در همین راستا، توکن ATOM به عنوان رمزارز بومی شبکه کازمز به بالاترین رقم خود یعنی ۱۴.۵۰ دلار رسید که حدود ۳۶ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در ماه اکتبر است.

رای به‌روزرسانی Cosmos ۲.۰ آغاز شد

بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت CoinMarketCap، شبکه کازمز دارای ارزش کل بازار بیش از ۴.۱ میلیارد دلار است که آن را بیستمین رمزارز بزرگ در جهان می کند. همچننی باید به یاد داشته باشیم که علاوه بر اتم، کازمز به عنوان شبکه قرارداد هوشمند برای شرکت های پیشرو مانند ThorChain، Osmosis، Cronos و Terra شناخته شده است.

کاتالیزور کلیدی برای قیمت ATOM حرکت به سمت راه اندازی Cosmos ۲.۰ خواهد بود. این بزرگترین ارتقای پروژه از زمان تاسیس شبکه کازمز طی چند سال گذشته است. به گفته توسعه دهندگان، این ارتقا این این جهت مهم است که هدف اصلی شبکه شامل راه اندازی Cosmos Stack ، پیشتر راه اندازی شده و در عمل، راه اندازی شبکه کازمز ۲.۰ کار چندان سختی نیست.

بر اساس آخرین آمار موجود، تاکنون بیش از ۱۰ درصد از مشارکت کنندگان در روند رای گیری مربوط به کازمز ۲.۰ شرکت کرده اند که از این میزانت، بیسش از ۹۲ درصد آنها موافق راه اندازی شبکه جدید بوده اند.

پیش بینی قیمت توکن ATOM

افزایش ۳۶ درصدی قیمت توکن اتم طی یک ماه گذشته| آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت ATOM طی چند هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. با این افزایش قیمت، اتم توانست در محدوده بالاتر از مقاومت کلیدی خود در ۱۳.۴۶ دلار حرکت کرده که بالاترین نقطه در ۶ اکتبر محسوب می شود. قیمت این توکن همچنین از نقطه محوری استاندارد بالاتر رفته و به اولین مقاومت خود نزدیک می شود.

همچنین، قیمت کازمز از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود بالاتر رفته در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح خرید بیش از حد رسیده است. بنابراین، قیمت این توکن احتمالاً همچنان در حال افزایش خواهد بود و گاوها سطح مقاومت کلیدی بعدی را روی در ۱۶ دلار هدف قرار می دهند. سقوط به زیر سطح حمایت ۱۳.۵۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۴٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha