۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
قیمت گذاری دستوری امید را از تولیدکننده گرفته است
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

قیمت گذاری دستوری امید را از تولیدکننده گرفته است

گرگان_سنگدوینی،نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گذاری دستوری دیگر جواب نمی دهد بلکه امید را از تولیدکننده گرفته است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مسئولین استانی باید از دغدغه های مردم مطلع باشند و درصدد رفع آن عمل کنند.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که نرخ همه محصولات آزاد شده، بهتر است سیاست گذاری درون استانی برای رفع معضلات تولیدکنندگان ایجاد شود.

وی ضمن بیان این نکته که مردم به آرامش روان نیاز دارند و مسئولان وظیفه برقراری این آرامش را برعهده دارند، بیان کرد: قیمت گذاری دستوری دیگر جواب نمی دهد بلکه امید را از تولیدکننده گرفته است.

سنگدوینی یادآورشد: با ادامه روند قیمت گذاری دستوری، دیر یا زود کنترل امور از دست دولت خارج می شود بنابراین باید در قیمت گذاری، شاخص کیفیت را اولویت قرار داد تا تولیدکننده انگیزه بیشتری برای تولید داشته باشد.

وی ماندگار نبودن سرمایه گذار در استان را قصور مسئولان استانی دانست و عنوان کرد: سیاست های اشتباهی که در استان وجود دارد سبب فرار سرمایه گذار می شود، روندی که در آینده ای نزدیک تداوم آن وضعیت استان را بدتر می کند.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید نقش بخش خصوصی در تولید را جدی گرفت و پای بانک های دیگر غیر از بانک کشاورزی را برای تسهیلات دهی به عرصه تولید باز کرد.
وی از مسئولین استان خواست تا تولید کننده را حمایت کنند و سبب شتاب چرخ تولید استان شوند.

کد خبر: ۱۸۴٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha