۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
فقط بیمه سلامت مطالبات دارویاری داروخانه‌ها را پرداخت کرده است

فقط بیمه سلامت مطالبات دارویاری داروخانه‌ها را پرداخت کرده است

دبیر ستاد اجرایی طرح اصلاح سیاست‌های ارزی حوزه سلامت (دارویاری) گفت: فقط بیمه سلامت سهم مطالبات دارویاری داروخانه‌ها را پرداخت کرده است.

به گزارش بازار، حیدر محمدی افزود: قرار بود پرداختی‌های طرح «دارویاری» بلافاصله از محل اعتباراتِ طرح و از سوی بیمه‌ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: بیمه سلامت بلافاصله پرداخت‌ها را انجام داده، این سازمان در بخش سرپایی تا پایان شهریور را تسویه کرده، درحالی‌که بیمه تامین اجتماعی تا پایان تیر را تسویه کرده و هنوز مرداد و شهریور را تسویه نکرده است، بنابراین در عمل تامین اجتماعی پرداختی در قالب دارویاری نداشته است.

دبیر ستاد اجرایی طرح اصلاح سیاست‌های ارزی حوزه سلامت (دارویاری) گفت: در بخش بستری نیز بیمه سلامت تا پایان تیر را پرداخت و اعلام کرده است هر مرکز درمانی که اسناد مرداد و شهریور را ارسال کند، پرداخت می‌کند، اما ارسال اسناد بیمارستان مقداری زمان می‌برد، تامین اجتماعی نیز تا آبان سال قبل را تسویه کرده است.

محمدی افزود: بیمه نیروهای مسلح نیز در حال تسویه مطالبات حوزه سرپایی و بستری تا پایان تیر است، بنابراین هم اکنون به جز بیمه سلامت هیچیک از بیمه‌ها سهم دارویاری را تسویه نکرده‌اند. برای سال آینده نیز ۸۹ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح دارویاری پیشنهاد دادیم که امیدواریم در قانون بودجه تصویب شود.

کد خبر: ۱۸۴٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha