۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
فردا؛ هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

فردا؛ هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از فردا ۹ الی ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور شرکت های خودروساز و قطعه سازان با هدف نمایش توانمندی ها در حوزه تولید قطعات خودرو از فردا ۹ الی ۱۲ آبان ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

جواد مرادی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو که برگزار کننده این نمایشگاه است گفت:برای نخستین بار بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو اختصاص یافته که به نوعی تمام فضای نمایشگاه بین المللی در این حوزه فعال شده است.

وی با بیان اینکه عرضه دستاوردهای نوین و با کیفیت در شرایط تحریم بیانگر توان و قدرت متخصصان و کارشناسان این حوزه در تامین نیازهای این صنعت است، افزود: با توجه به نام گذاری امسال به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین حضور شرکت‌های دانش بنیان چشمگیر است به نحوی که ۴۵ شرکت دانش بنیان بزرگ و فعال در این نمایشگاه حضور دارند همچنین ۶۰۰ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی از ۱۱ کشور هلند، ایتالیا، آلمان، ترکیه، هند، چین، امارات، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی حاضر هستند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو با اشاره به رویکرد جدید وزارت صمت بر اصالت قطعه تصریح کرد: بررسی اصالت کالا و استانداردسازی قطعات با هدف جلوگیری از ورود قطعات تقلبی به بازا صورت می گیرد؛ حضور قطعه سازان و ارائه محصولاتشان در نمایشگاه باید بر اساس استانداردهای تعریف شده، مجوز اصالت کالا و کد رهگیری از وزارت صمت باشد.

کد خبر: ۱۸۴٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha