۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
۲۹ مرکز خرید گندم در استان سمنان ساماندهی شدند
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان:

۲۹ مرکز خرید گندم در استان سمنان ساماندهی شدند

سمنان – مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان گفت: ۲۹ مرکز خرید برای گندم و هفت مرکز برای خرید کلزا در استان ساماندهی شده است.

محمدباقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات اداره کل غله و خدمات بازرگانی سمنان در راستای خریدهای تضمینی غلات اظهار داشت: درمجموع ۲۹ مرکز خرید گندم و هفت مرکز خرید کلزا در استان ساماندهی می‌شود.

وی بابیان اینکه از مجموع مراکز خرید گندم ۹ مرکز خرید دولتی، انبارهای ملکی و کارخانه آرد است، افزود: ۲۰ مرکز باقیمانده توسط سازمان تعاون روستایی استان سمنان ایجاد خواهد شد.

پیش‌بینی ۷ مرکز خرید کلزا در استان سمنان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه سهم شاهرود هفت مرکز است، تصریح کرد: پنج مرکز در میامی، سه مرکز در گرمسار، سه مرکز در دامغان، دو مرکز در سرخه و دو مرکز در آرادان است.

منوچهری خاطرنشان کرد: برای خرید کلزا هفت مرکز خرید در استان پیش‌بینی‌شده که در شهرهای گرمسار، آرادان، سمنان و بخش کالپوش دایر خواهد شد.

وی بابیان اینکه در سال گذشته ۸۴ هزار و ۳۵۹ تن گندم خریداری شد، اضافه کرد: این میزان گندم طی ۱۱ هزار و ۷۷۹ محموله از ۲۸ مرکز در سطح استان به ارزش یک هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان بیان کرد: سال گذشته ۴۸۸ تن آفتابگردان و ۷۱۹ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شد.

کد خبر: ۱۸٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha