۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
شرکت های غیربورسی برای واگذاری به سهام عدالت شناسایی شدند
در گفتگو با بازار؛

شرکت های غیربورسی برای واگذاری به سهام عدالت شناسایی شدند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشوراز شناسایی شرکت های غیربورسی برای واگذاری به سهام عدالت و تعیین تکلیف جاماندگان خبر داد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره آخرین وضعیت جاماندگان سهامعدالت افزود: یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر در سطح کشور دارای برگه های سهام با مهر تعاونی ها هستند ولی از عضویت در آن جا ماندند.

وی با اظهار این که همچنین با مجموع مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و بسیجیان فاقد شغل شمار جاماندگان سهام عدالت به حدود پنج میلیون نفر رسیده است، گفت: دولت قبل زیر بار موضوع جاماندگان سهام عدالت نمی رفت و با تلاش دولت سیزدهم این مسئله تصویب شده است.

وی با عنوان این که شرکت های غیربورسی برای واگذاری به سهام عدالت مشخص شدند، گفت:برای عضویت سایر جاماندگان سهام عدلات در حال پیگیری مسائل هستیم و اگر ورود به سامانه رفاه مدنظر باشد، پیش بینی این است که جاماندگان واقعی مشمول نمی شود زیرا فقط شش دهک جامعه باید به عضویت درآیند.

دبیر فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش می کنیم مشمولان را خارج از سایت سامانه رفاه از طریق دهیاری ها و پایگاه ها و غیره شناسایی کنیم تا ۲۰ میلیون نفر را تحت پوشش قرار دهیم.

توکلی با تاکید براین که بسیاری از مردم مستحق دریافت سهام عدالت هستند، تعیین تکلیف این دسته را ضروری دانست و درباره سهام عدالت فوت شدگان نیز گفت: تعیین تکلیف این عده از سهامداران نهایی شد و با دریافت گواهی حصر وراثت می توانند اقدام کنند.

وی با اظهار این که هنوز مصوبه ساماندهی سهام فوت شدگان ابلاغ نشده است، از مردم خواست به اخبار رسمی برای تعیین تکلیف توجه داشته باشند.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha