۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
پیکسل ۷A، میان رده جدید گوگل ابتدای سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد+مشخصات فنی
تازه های فناوری؛

پیکسل ۷A، میان رده جدید گوگل ابتدای سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد+مشخصات فنی

اگر شما هم جزو طرفداران گوشی های میان رده هستید، بهتر است گوشی هوشمند جدید «پیکسل ۷A» را برای سال ۲۰۲۳ زیر نظر داشته باشید.

به گزارش بازار، اگر شما هم جزو طرفداران گوشی های میان رده هستید، بهتر است گوشی هوشمند جدید «پیکسل ۷A» را برای سال ۲۰۲۳ زیر نظر داشته باشید.

بر اساس گزارش های منتشر شده در خصوص این محصول چدید گوگل، بر خلاف مدل های قبلی سری A، این گوشی به طور قابل توجهی بر بهبود سخت افزاری سنسورهای مختلف و همچنین به روز آوری های خوبی همچون شارژ وایرلس، تقویت ماژول دوربین و باتری تمرکز کرده که انتقادهای کارشناسان به یکنواخت بودن فناوری های گوگل در سری های قبلی گوشی های پیکسل را تا حد زیادی برطرف کرده است.

در خصوص ساخت این گوشی ۵G پیشتر از هرچیز باید بدانیم که این محصول جدید گوگل قرار است توسط شرکت فاکسکان (Foxconn) در چین ساخته شود. بر اساس گزارش منتشر شده در خصوص این گوشی در وب سایت Weibo چین که معمولا اخبار جدید غیر رسمی مربوط به مدل های جدید گوشی های تلفن همراه هوشمند را منتشر می کند، بدنه محصول جدید گوگل از جنس سرامیک ضد ضربه بوده که برای نخستین بار از آن در ساخت گوشی های پیکسل استفاده می شود.

همچنین برای شارژر وایرلس آن از چیپ ست های P۹۲۲۲ استفاده خواهد شد که مجهز به سیستم شارژ سریع بوده و می توان روی قابلیت آن حساب کرد.

در خصوص ماژول ۵۰ مگاپیکسلی دوربین ۷A نیز باید گفت که قرار است توسط شرکت سامسونگ تامین شود که با این حساب کیفیت عکاسی و فیلمبرداری آن باید با گوشی های هم رده سامسونگ مطابقت داشته باشد. دوربین سلفی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل قدرت خواهد داشت که احتیاجات شما برای مکالمات تصویری را به سادگی برطرف خواهد کرد.

با اینحال، هنوز مشخصات بیشتری در خصوص این محصول جدید گوگل منتشر نشده و این شرکت هنوز به صورت رسمی مشخصاتی از آن ارائه نکرده است.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha