۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
دریافت حقوق دولتی معادن؛ ۱۴ همت از ابتدای سال
معاون وزیر صمت اعلام کرد

دریافت حقوق دولتی معادن؛ ۱۴ همت از ابتدای سال

معاون وزیر صمت گفت: امسال محاسبه نامه های حقوق دولتی معادن بصورت الکترونیک شد و تا الان حدود ۱۴ همت حقوق دولتی دریافت شده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال حدود ۳۳ همت وصول شود.

به گزارش بازار، رضا محتشمی پور در نشست با اصحاب رسانه گفت: حدود ۱۹ هزار پرونده در مرحله مزایده داشتیم که اغلب آنها به خاطر مشکلات زیست محیطی باید مسدود می شدند و امروز با ساماندهی به عدد ۱۳ هزار پرونده رسیدیم که ۵ هزار ۴۳۷ معدن در مزایده قرار گرفت و سعی داریم تا فروردین سال آینده مزایده مابقی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: اکنون اغلب فرایندها در سامانه کاداستر به صورت الکترونیک اجرا می شود، بیش از ۱۶۰۰ محدوده های منتسب نشده داشتیم که مشخص نبود دقیقا کدام نقطه هستند و بهره بردار کیست، این محدوده ها را ساماندهی کردیم و به ۳۸۴ محدوده کاهش دادیم.

معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در حوزه معدن حدود ۲۱۷ بخش نامه داشتیم که بعضی از آنها ناقض هم بودند، این بخش نامه ها پایش شد و برخی از آنها ادغام شدند و امیدواریم زمستان امسال نسخه تکمیلی یک بخش نامه واحد را در قالب ۸۰ صفحه ابلاغ کنیم.

محتشمی پور گفت: ۱۵ هزار دستگاه ماشین آلات با عمر بالای ۲۰ سال در معادن داریم که باید تعویض شوند، واردات ماشین آلات نو و با عمر زیر ۵ سال هیچ محدودیتی ندارد اما برای واردات ماشین الان مستعمل محدودیتی هایی تعیین شده است

کد خبر: ۱۸۴٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha