۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
ساخت مسکن ملی برای متقاضیان در همدان ۲ هزار و ۷۳۰ هکتار زمین نیاز دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

ساخت مسکن ملی برای متقاضیان در همدان ۲ هزار و ۷۳۰ هکتار زمین نیاز دارد

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹ هزار متقاضی مسکن ملی در همدان وجود دارد، افزود: برای تامین مسکن این تعداد متقاضی باید دو هزار و ۷۳۰ هکتار زمین تامین شود.

به گزارش بازار؛ ایوب اسداللهی بابیان اینکه طبق برنامه ابلاغی به استان همدان طی چهار سال باید ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در همدان ساخته شود، گفت: سال قبل در راستای تامین زمین ساخت مسکن، ۶۸۰ هکتار زمین در نظر گرفته شد ولی زمانی که پروژه می‌خواست شروع به کار کند، بحث معارضان پیش آمد که باید کار حقوقی انجام می‌شد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه رفع مشکل معارضان زمان‌بر است، افزود: در حال حاضر چند نقطه زمین پیش‌بینی شده و در حال تغییر کاربری است که وقتی آماده شد، کار پروژه شروع می‌شود.

اسداللهی با اشاره به اینکه حدود ۴۱۵ هکتار زمین شناسایی شده است، عنوان کرد: در حال توافق با ارتش هم هستیم تا از اراضی در اختیار خود به این پروژه اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها به محض تصویب، تغییر کاربری شده و بلافاصله تحویل پیمانکار برای شروع کار می‌شود، گفت: بیش از سه هزار واحد مسکن در حال ساخت است و مابقی پروژه‌ها نیز باید هرچه سریع‌تر آغاز شود.

کد خبر: ۱۸۴٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha