۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
حوادث طبیعی در استان سمنان ۳۶۰میلیارد تومان خسارات به‌بار آورد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

حوادث طبیعی در استان سمنان ۳۶۰میلیارد تومان خسارات به‌بار آورد

سمنان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: خسارات حوادث طبیعی مانند سیل، سرمازدگی و تند باد و ... طی فروردین ماه ۹۹ در نقاط مختلف استان به بخش راه، کشاورزی، زراعت و دامداری، ابنیه و ... بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

ایرج رئیسیان در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه برآورد خسارات سیل و سرمازدگی و ... در استان سمنان به پایان رسیده است، بیان کرد: این حوادث طبیعی در بهار ۹۹ تا کنون بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان خسارات برجای گذاشته است.

وی افزود: ۱۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان از مجموع خسارات حوادث طبیعی در بهار ۹۹ به سیل و ۳۵۰ میلیارد تومان به سرمازدگی اختصاص دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه سیل نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی استان ضرر رسانده است، گفت: راه‌ها و ابنیه، راه‌های روستایی و شبکه گاز، آبرسانی و راه عشایری و ... از این سیل متضرر شده‌اند.

رئیسیان با بیان اینکه سرمازدگی به بیش از ۲۲ هزار هکتار باغ و مزارع استان سمنان خسارات قابل توجه وارد کرد، بیان کرد: ۱۷ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین زراعی و چهار هزار و ۷۰۰ هکتار باغ از سرمازدگی آسیب دیده اند.

کد خبر: ۱۸٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha